piątek, 7 maja 2010

Naulka


Twarz przed:
Stara-maleńka. Pod okularami kryje się na prawdę śliczny makijaż, dopracowany i kolorowy. Strasznie denerwujący jest wyraz twarzy Twojej medoll, takiego głupiutkiego dziecka. Nie podobają mi się te włosy.
Moja ocena: 6/10












Twarz po: 
Dziwacznie, to prawda. Ostro pomalowane, jednak jasnym kolorem policzki świetnie współgrają z idealnie pomalowanymi ustami. Makijaż oczu jest 'rozmazany'.Użyłam serc jako rozmytej kredki do oczu.













Ubranie przed:
Nie podoba mi się. Jest bardzo 'na codzień'. Wydawać  by się mogło,że wszystko pasuje, a jednak nie. Te kozaki do odrzutu.
Moja ocena: 5/10














Ubranie po: 
Masz bardzo ubogo zaopatrzoną szafę,jednak wymodziłam w miarę  ładną sukienkę.
Zrobiona została z różowego topu i spódnicy w tych samych kolorach oraz białego gorsetu.  Do tego darmowe rajstopki i buty. Za całą kreację zapłaciłybyśmy ok. 12 stardolarów. Bardzo mało, a jednak strój ładny.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

o duj nie umiesz robic metemorfoz

Filip pisze...

A może anonimowy powie swój nick na stardoll? Abyśmy i my mogli zobaczyć jakie piękne stylizacje Ty robisz?