niedziela, 16 maja 2010

Dunia_11

Twarz przed:
Medoll jest tak popularna i prosta, że aż żal na nią patrzeć.   Fryzura, oczy, makijaż, usta- wszystko oklepane do granic możliwości.
Moja ocena: 3/10







Twarz po:
Fioletowo-różowo-brązowo. Makijaż 'kreskowy', fajnie wygląda do zaróżowionych policzków. Usta pomalowane na cukierkowy różowy. Z dodatków wybrałam dwie pary okularów, które idealnie pasują do opaski z przytłaczającą, fioletową różą.






Ubranie przed:
To samo, oklepane i zwykłe. A tu na dodatek nie pasują buty.
 Moja ocena: 2/10








Ubranie po:
Pokazałam, że nawet proste połączenia można fajnie urozmaicić. Darmowy gorset pasuje do oprawy żakietu, a spodnie i buty idealnie pasują do reszty stroju. Na głowie czarna kokarda.

4 komentarze:

Kama_120 pisze...

Obłędna metamorfoza twarzy .

Elcias pisze...

Oho, niska ocena. Ale zgadzam się. Wszystko jest oklepane.
Metamorfoza twarzy świetna.

Beata pisze...

Ciekawa. a szczególnie podoba mi się metamorfoza twarzy

Kaaś pisze...

Twarz zwykła, ale trzeba przyznać, że śliczna :)