niedziela, 23 maja 2010

Gigt45

Medoll przed:
Kolejny posty schemat przewijający się u wielu uczestników na stardoll. Nie lubię tej fryzury, sprawia, że twarz dziwnie wygląda. Co do makijaży to nie można wiele powiedzieć, poza tym, że policzki fajne.
Ocena: 5/10













Medoll po:
Jest cieplej i już nie tak szaro, smutno. Usta pomalowałam czerwoną szminką, a oczy pomarańczowym i żółtym cieniem. Górną powiekę podkreśliłam niebieską kredką, a dolną białą. Policzki lekko musnęłam brązem. Do tego fajna fryzurka w ciepłym kolorze, spinka i malutkie kolczyki. Dość nietypowo, ale fajnie.












Ubiór po:
Nie wiem jak to ocenić, cały stój składa się z gotowej darmówki. Nie prezentuje się to źle, ale jednak wolę, gdy ktoś sam coś wymysli.
Ocena: 4/10















Ubiór po:
Jedna strona z samymi darmówkami... No cóż, coś wycudowałam. Kostium w fajne wzorki połączyłam z sukienką i szalikiem i wyszedł taki krój. Do tego zwykłe czarne buty, a na głowie oryginalne 'gówienko' XD

3 komentarze:

KamiKam pisze...

Bardzo ładna metamorfoza,ale dlaczego moje miejsce w kolejce jest ciągle przestawiane?
Pozdrawiam ^^
KamiKam

Elcias pisze...

Podoba mi się makijaż 'po'. Cudkoo ^^

Beata pisze...

piękna kreacja, naprawdę jesteś czarodziejką ( ;