niedziela, 30 maja 2010

kla321


Twarz przed:
Super. Bardzo fajny makijaż oczu, świetnie pomalowane policzki, brak dodatków też ok. Uwielbiam zarówno te usta jak i brwi. Oczy tez pasują.
 Moja ocena: 9/10











Twarz po: 
Pomieszałam dwa style. Makijaż oczu jest ostry i ciemny, zaś usta, fryzura i kolczyki są delikatne i eleganckie.Powieki pokryłam czterema cieniami-dwoma niebieskimi, perłowo różowym oraz bordowym, co dało nam kilka odcieni niebieskiego. Pieprzyk na nosie.











Ubranie przed:
Prosto, ale schludnie. Nie wiem czy to połączenie miało takie być, czy może coś nie wyszło, jednakże niezbyt mi się podoba. Kolory niby do siebie pasujące, ale czegoś brakuje. No nie wiem. W każdym razie nie trafia ta stylizacja do mnie.
Moja ocena: 6/10 









Ubranie po: 
Idealny strój na codzień.  Uwielbiam ten sweter/bluzę, a w sportowym połączeniu z czarnymi rurkami,szalikiem oraz beretem wygląda zachwycająco. Niby zwykły strój, ale ma swój urok ;)

  

1 komentarz:

Beata pisze...

uwielbiam tą tunikę ( ; ładny makijaż