sobota, 15 maja 2010

Cytherea


Twarz przed:
Jest ok. Makijaż fajny i dopracowany. Nie lubię ani tych ust, ani tych włosów, aczkolwiek fajnie tu wyglądają.
Moja ocena: 7/10














Twarz po: 
Użyłam czterech cieni: złotego, niebieskiego, żółtego i perłowo różowego. Kredka jest niebieska i czarna na dole. 
Policzki przykryte różem,  a usta pomalowane szminką. Włosy żółte z niebieskimi pasemkami, pasującymi do makijażu.






Ubranie przed:
Niby jest znośnie, ale coś mi tu nie pasuje. Nie podoba mi się ta czarna kurteczka, korale są niepotrzebne. Lubię te spodnie i beret.
Moja ocena: 6/10







Ubranie po:
 Połączyłam granat i czerń. Chusta skutecznie zakrywa piersi w prześwitującej bluzce. Z dodatków beret na głowie i czarna branzoletka ze świecidełkami. 

5 komentarzy:

Elcias pisze...

Makijaż 'po' jest cudny. Bardzo, bardzo.

Beata pisze...

Obłędny makijaż! fajne połączenie granatu i czerni.

Filip pisze...

Cieszę się, że Wam się podoba. ;)

Kama_120 pisze...

Bardzo podobają mi się te spodenki ; D

Anonimowy pisze...

o mój boże !
zakochałam się w tej stylizacji GaGi!
świetna !
gratuluję gustu :))