niedziela, 23 maja 2010

Weronikamarkula

Twarz przed:
Podoba mi się. Wszystko do siebie pasuje, makijaż jest dopracowany i dosyć ciekawy. Nie jestem wielką fanka makijażu z użyciem białego i jakiegoś koloru, ale tutaj wyjątkowo jest ok.
Moja ocena: 8.5/10






Twarz po:
Kolorowo. Oczy pomalowałam kilkunastoma kolorami, następnie przykryłam je fioletowym. Obwódki oczu są zielone, a przy rzęsach również czarne. Usta są bordowo-fioletowe. Policzki dosyć mocno zaróżowione pudrem, a na włosach umieściłam okulary.






Ubranie przed:
Bardzo lubię stroje, w których kolory niekoniecznie do siebie pasują, ale i tak wygląda to fajnie. Tutaj może niej jest idealnie, ale są zadatki na coś oryginalnego i ciekawego. 
Moja ocena: 7/10 













Ubranie po: 
Czerwona elegancja. Stworzyłam śliczną, ognisto czerwoną sukienkę, która połączyłam ze szpileczkami w tym samym kolorze. W przedłużone czarnym daszkiem włosy wpięłam różę, która dodaje energii. Na ręce branzoletki.

4 komentarze:

Beata pisze...

Francja elegancja ^^ świetny makijaż!

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie do metamorfozy.
kitty__cute

Anonimowy pisze...

Zgałszam się do metamorfozy.

_Brylant_

Elcias pisze...

Elegancko ^^ Podoba mi się.