sobota, 8 maja 2010

Uczenica

Twarz przed:
wybacz, ale to co zrobiłaś jest po prostu tragedią. Zero jakiegokolwiek motywu, makijaż od czapy, dodatki do kitu.
Nigdy nie maluj całej powieki jednym cieniem, bo efekt nie będzie dobry. Nie rozumiem zamysłu Twojej medoll.
Moja ocena: 2/10






Twarz po:
Tym razem postawiłam na lekki makijaż oczu, ale za to płomienne policzki. Dwukolorowe usta nadają tej kompozycji wyrazu, a kolorowe korale dodają fajnego klimatu.








Ubranie przed:
Przepraszam, ale tu jest tak samo okropnie. Już nawet nie mam ochoty wymieniać tych wszystkich błędów stylistycznych. Po prostu jest źle.
Moja ocena: 2.5/10







Ubranie po: 
Wybrałam styl uliczny. Fajne, podziurawione spodnie połączyłam z odcinającym się od reszty fioletowym żakietem. Do tego botki zrobione z dwóch par butów oraz duża torba.

1 komentarz:

Miisadzia-1 pisze...

bardzo lubię styl uliczny,ponieważ lalka wygląda na starszą i bardziej zdyscyplinowaną dziewczynę
pzdr ^~~miisadzia-1~~^