sobota, 22 maja 2010

BffLolOmg


Twarz przed:
Tak! Wreszcie niezła dawka oryginalności. Bardzo fajny pomysł na włosy. Makijaż nie jakiś urzekający, ale dopracowany i ładny. Ogólnie bardzo fajna medoll.
Moja ocena: 9/10













Twarz po: 
Masz tak dużo kosmetyków, że sama nie wiedziałam co mam zrobić. Wybrałam fioletowo niebieski makijaż i kolorowe, bajkowe usta. Nałożyłam na siebie okulary, co sprawiło, że sa turkusowo-fioletowe. Bardzo kolorowo.













Ubranie przed:
Tutaj jest dużo, dużo gorzej.  Ubrania są zwykłe i niedopasowane. Nie pasują do stylizacji medoll. Nie, to nie to.
Moja ocena: 5/10














 Ubranie po: 
Odważna, trochę rock'owa stylizacja.  Okulary świetnie pasują do żółtego stanika zrobionego z paska. Uwielbiam tę kamizelkę, a połączyłam ją z czarnymi rurkami i wysokimi botkami.

7 komentarzy:

miSs pisze...

bardzo podoba mi sie ta metamorfoza, jest oryginalna :)

Elcias pisze...

Odjazdowa!

Anonimowy pisze...

Świetna twarz doll ")

Kama_120 pisze...

Tak, tą dziewczynę coraz częściej odwiedzają. Ma bardzo orginalną twarz. Podoba mi się metamorfoza ubraniowa.

Beata pisze...

czekałam na tą metamorfozę! czarujący makijaż (;

KamiKam pisze...

Świetne,metamorfoza oryginalna z resztą właścicielka doll także ;p

Anonimowy pisze...

zjebalas to ;/ xD