sobota, 8 maja 2010

klicia by Sindy

Twarz przed:
Od razu w oczy rzuciły mi się te brzydkie kolczyki, których niecierpię.
Brwi także mi się nie podobają. Nos jest za wysoko,
więc lalka wygląda trochę jak świnka.
Usta są całkiem ładne, włosy i oczy też.
Strasznie wkurzający jest ten pieprzyk koło
oka, dziwnie to wygląda. Makijaż nijaki.
Ocena: 4/10










Twarz po:
Teraz wygląda to już trochę lepiej.
Wybrałam fryzurę, która świetnie pasuje do twarzy.
Do tego nerdy na głowie, kolczyk w brwi.
Poza tym bez żadnych dodatków, ponieważ nie mogłam nic dobrać. Oczy w odcieniach niebieskiego i bieli.
Mocno wytuszowane rzęsy, na dole niebieska kredka.
Wykorzystałam też pieprzyki, szkoda, że były tylko cztery.










Ubranie przed:
Przykro mi to przyznać, ale jest po prostu okropnie.
Nie wiem jak mam to skomentować. Patrząc osobno
na te wszystkie ubrania wydają się być w porządku, ale
to połączenie jest tragiczne. Sportowe spodenki do eleganckiej torebki? I ta wielka kokarda...
Ocena: 1/10













Ubranie po:
Mało było ubrań, więc trudno mi było zrobić coś ciekawego.
Połączyłam ciemną sukienkę, spódniczki i bluzkę. Tak oto powstała
dziwna sukienka. Pod sukienkę dałam białą bluzkę.
Chciałam dodać coś kolorowego dla kontrastu, ale większość
dodatków było w ciemnym kolorze. Zdecydowałam się więc na niebieską kopertówkę i czarne szpilki.

1 komentarz:

Miisadzia-1 pisze...

xD lubię tą "kitkowo-warkoczowo-dziwną" fryzurę,chodzi mi otą którą ty wybrałaś do stylizacji
;))