poniedziałek, 10 maja 2010

Eiskaa

Twarz przed:
Jest strasznie prosto i banalnie. Mnóstwo osób na stardoll ma takie medoll, z tą fryzurą, która stała się już oklepana.
Twarz też normalna, bez żadnych cech charakterystycznych. Makijaż czarno-biały jak w każdym przypadku się sprawdza. Mam jednak wątpliwości, czy pasuje do koloru włosów.
Ocena: 6/10












Twarz po:
Zaszalałam ;d Nie miałam raczej innego wyjścia.
Wybrałam oryginalną fryzurę i równie oryginalny jej kolor. Makijaż oczu jest jednokolorowy, ponieważ chciałam zwrócić uwagę na usta. Do tego kanarkowe okulary, które dodają jeszcze więcej pikanterrrii :D













Ubranie przed:
Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem przyjemnie.
Marynarka fajnie się komponuje ze spodniami. Nie podobają mi się tylko buty, reszta jest ok. Zamiast kokardy lepiej by pasował jakiś kapelusz.
Ocena: 7,5/10














Ubranie po:
Zdecydowałam się na czarno-biało-różowe połączenie. Ze spódniczek i koszulki zrobiłam sukienkę na jedno ramię. Do tego kilkuwarstwowy, ładny, różowy pasek i kopertówka. Kamizelka fajnie komponuje się z całością. Buty powstały z połączenia dwóch par i gotowe.

2 komentarze:

Beata pisze...

z metamorfozą makijażową na prawdę zaszalałaś ;p

Miisadzia-1 pisze...

Oryginalnie,szałowo i oczywiście ładnie