poniedziałek, 24 maja 2010

Ocena czerwcowych HB

Witam
Dzisiaj admini postanowili przedstawić nam długo wyczekiwane czerwcowe HotBuys. Jak już kiedyś mówiłam, są to ubrania, które według nich 'powinny znaleźć się w naszej szafie'. Nie zawsze jednak są one zdatne do użytku. Czasami można znaleźć prawdziwe cudeńka, lecz większość jest po prostu 'zwykła', a społeczność stardoll 'jara się', bo mają w nazwie HotBuys i są o połowę droższe niż normalne ubrania ;p
Zanim rozpocznę, powiem tylko, że robię to po to, aby pomóc Wam wybrać co kupić a co nie. Jeżeli mnie się coś nie spodoba, a Tobie tak, to nic nie stoi na przeszkodzie kupna ;)
Oto one:


1.Tunika(pomarańczowa): Nie podoba mi się. Nie widzę w niej nic ciekawego czy ładnego. Ten krój już bardzo dobrze znamy, kolor z resztą też. Ten odcień pomarańczu niezbyt przypada mi do gustu, wolę jaśniejszy, tzw. oranżowy. Jak już coś takiego nosić, to do rajstop w takim samym kolorze i czarnych szpilek. Do tego na szyję jakaś fajna czarna zawieszka, a głowa przyzdobiona pomarańczowym kapeluszem ;p Ocena: 4/10
2.Szorty(różowe): Bardzo fajnie wyglądają te dwa paski zdobiące górę spodenek. To coś nowego na stardoll. Podoba mi się prosty krój i brak zwężenia na dole. Jedynym mankamentem jest dla mnie kolor, który sprawia, że szorty tracą swój urok. To prawda, ostatnio lubię różowy, ale tylko ten bijący po oczach-ostry, a nie 'wyblakły'. Założyłabym je do białego topu i japonek. Na szyję jakiś wisiorek czy coś podobnego. Ocena: 6.5/10
3.Buty(czarne z kwiatkiem): Umiarkowanie mi się podobają. Kolorystyka nie powala, jednak maja swój urok ;) Nie wiem czy mnie oko nie myli, ale one mają jakby prostokątną 'szpilkę'? ;p  Do jakiejś zwiewnej sukienki do kostek w tej samej kolorystyce, oraz małej ozdoby we włosach. Ocena: 7/10
4.Bikini(czarne, z różowymi detalami): TAK! Nie wiem ile musiałam czekać na taki krój majtek. Są świetne. Żałuje tylko,że w tym kolorze- chociaż może bardziej uniwersalne ;] Ocena: 9.5/10
5.Torebka(różowa, w białe 'mazaje'): Okropna. Nienawidzę tego typu torebeczek, w których zmieści ci się błyszczyk i nic więcej. Kolorystyka obrzydliwa. Ogólnie torebka jest jak dla mnie kiczowata, i nie zasługuje na uwagę. Ja bym takiej nie założyła ;p Ocena: 2/10
 6.Wisiorki(babeczka,serce,imbryk): Zakochałam się. Chcę takie w realu! Strasznie, strasznie mi się podobają. Bardzo fajne figurki, złote i dopracowane. Wątpię bym takie założyła na stardoll, ale normalnie dałabym za nie majątek ;) Ogółem da się je nosić do wszystkiego, ale najbardziej do codziennych strojów, typu rurki, luźny top i kardigan. Moja ocena: 10!
 7.Trencz(czerwony): Jest ok. Nie było jeszcze tego kroju. Podoba mi się zakończenie rękawów oraz kołnierzyk. Pewnie będzie drogi, ale kupię ;) Do czarnych rurek i botków. Na głowę rozciągnięta czapa. Ocena: 7/10
8. Sukienka(jasno niebieska): Ostatnio bardzo popularne na stardoll są sukienki z kokardą. Mimo to ta wyjątkowo mi się podoba. Ma fajny krój, który fajnie poszerzy biodra. Kokarda jest ładnie ułożona, kolor też mi nie przeszkadza. Do grubych rajstop i szpilek w tym kolorze.Ocena: 8/10
9.Bluzka(różowa): O Jezu. Może gdyby nie kolor nie byłoby tak tragicznie, ale w tym wypadku jest okropnie. Wzór ptaka(czy co to tam jest) mi się jako-tako podoba, krój też jeszcze zniosę, ale to wszystko połączone ze sobą daje mieszankę jak dla mnie nie do zniesienia. Nie założyłabym. Ocena: 2.5/10
10. Mini(w białe serduszka): O zgrozo. Nie, nie, nie.Wybaczcie, ale ona jest po prostu dziwkarska. Nienawidzę takich spódniczek, do piekła z tym kto to nosi!Chociaż powiem wam, że gdyby była po kostki to byłaby oryginalna i zajebista, ale tak jest tragiczna. Ocena: 1/10.


Ogólna ocena: 
W tym miesiącu admini zaserwowali nam ubrania bardzo mieszane. Jedne są godne podziwu, a drugie to zwykłe szmaty. Kilka ciuchów jest wspaniałych, inne są okropne i oklepane. Myślę, ze nie mamy co narzekać, chociaż mogliby wybrać coś bardziej letniego. Teraz tylko czekać na lipcowe HB, bo to dopiero będzie przecież lato ;)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

4 komentarze:

Beata pisze...

no, nie są takie złe ( ;

Elcias pisze...

Zgadzam się, są ładne i brzydkie ;D
Wisiorek jest super.

Kama_120 pisze...

Mam takie samo zdanie.

Ten strój jest zajebisty. Na stówę go kupię x d

Anonimowy pisze...

Zgadzam się wisiorek jest śliczny!
A wasze metamorfozy też są ładne.

Martasia6