poniedziałek, 17 maja 2010

Fajniusia23 by SilverIvy

Ogólnie Twoja medoll ma pewien pazurek, ale to nieco za mało. Jest jednokolorowo i niezbyt oryginalnie. Nie lubię tego nosa. Brwi są zbyt krótkie i nieładnie wygięte. Kolczyk jest umieszczony zbyt nisko wg mnie. Fryzura pasuje do całości.
Ocena: 6/10














Trochę zaszalałam, chociaż nie było czym, bo szczerze mówiąc za wielu fajnych kosmetyków niestety nie masz. Postawiłam na dwa kolory: niebieski i pomarańcz. Świetnie ze sobą kontrastują. Powiekę pomalowałam na niebiesko, dodałam plamkę brązowego i całość pokryłam jeszcze raz niebieskim. W zewnętrznym kąciku dodałam pomarańczu. Dolna część oka jest pomalowana brązową kredką. Usta są dwukolorowe.
Połączyłam dwie pary kolczyków. Dałam max krótką fryzurkę, aby lepiej było je widać. Nałożyłam nieco różu na kości policzkowe.







Ta sukienka jest śliczna, ale nie w towarzystwie glanów i tatuaży. Brakuje mi tu dodatków i jest trochę nudno.
Ocena: 4,5/10





















Postawiłam na klasykę. Czarna większość i jedna odstająca od całości część garderoby. W tym sezonie bardzo modne są spódnice w kwiaty. Tą tutaj połączyłam z czarnym topem, rajstopami, małą torebeczką i wiązanym paskiem. Aby nie było nudno, górę topu ozdobiłam srebrnym elementem.

2 komentarze:

Beata pisze...

szczególnie podoba mi się pomysł z kolczykami!

Elcias pisze...

Wow. Podoba mi się :D