piątek, 7 maja 2010

Minio11

Twarz przed:
Podoba mi się naturalny makijaż
i ładna a zarazem ciekawa twarz.
Fryzura sprawia, że lalka
wygląda trochę przeciętnie,
bo dużo osób ma taką na stardoll.
Fajnie wyglądają te pieprzyki.
Ocena: 8/10












Twarz po:
Postawiłam na modne pastelowe kolory.
Mocno zaróżowione policzki,
Make up w kolorach: niebieski,
róż i fiolet.
Usta także pomalowałam jasnoróżową
szminką. Makijaż oczu ładnie się komponuje z
rzęsami. Jako dodatki wybrałam kolorowe
okulary i pieprzyki, które pełnią funkcje
kolczyków. Full of colours !











Ubranie przed:
Buty są cudowne, ale zdaje mi się,
że gdzieś już to widziałam.
Sukienka ładna, zwyczajna.
Wkurzający jest ten wzorek na ramieniu.
Okulary nie pasują.
Ocena: 6/10












Ubranie po:
Miałam sporo ciuchów do wykorzystania,
ale ciężko mi było, bo wszystko było porozwalane.
W końcu wymodziłam takie oto coś.
Z kamizelki LE w połączeniu z kostiumem DKNY
i gigantyczną bransoletką wyszła sukienka w groszki.
Do tego czarny płaszczyk, pasek i żółty szalik dla akcentu.
Beret musiałam sama zrobić, bo nic się nie mieściło.
Buty zrobiłam z połączenia balerin i szpilek.
Nie mogłam znaleźć żadnych skarpetek,
więc wykorzystałam botki od McQueena.
Myślę, że dodają czegoś tej kompozycji.

3 komentarze:

metamorfozy-dla-stardoll pisze...

Fajnie tylko mam pytanie kiedy zrobsz kolejne metamorfozy.Prosze o zdobienie ich dzisiaj.

Alexx. pisze...

Dziękuje bardzo ;D

Anonimowy pisze...

makijaz po świetny ! .
buty przed świetne ! .