czwartek, 13 maja 2010

FajnaPoleczka

Twarz przed:
Strasznie mi się nie podoba twarz, szczególnie nos, usta są ładne. Brwi są strasznie nisko i przez to nie można zrobić ładnego makijażu. Cienie na powiekach zlewają się z kolorem włosów. Fryzura jest całkiem ok. Kolczyki też mi nie przeszkadzają.
Ocena: 5,5/10












Twarz po:
Ostatnio są modne siwe włosy, więc dałam ładną, siwą fryzurkę z brąowymi pasemkami gdzieniegdzie. Usta krwistoczerwone, makijaż biało-brązowe. Żadnych dodatków nie wciskałam już, bo nic nie pasowało. Teraz medoll wygląda subtelniej, ale też z pazurem.













Ubranie przed:
Prosto, ale całkiem ładnie. Buty ładnie komponują się z sukienką, która niby wygląda zwyczajnie, ale jest ładna. Rajstopy też mi się podobają. Co do torebki nie jestem przekonana. Brakuje mi jakichś dodatków, bo jest tak zwyczajnie, prosto.
Ocena: 6/10













Ubranie po:
Miałaś całkiem fajne dodatki, ale z ciuchami już było gorzej. Nie mogłam znaleźć czegoś fajnego, nic mi nie pasowało. Połączyłam kilka czarnych bluzek i spódniczek, powstała taka oto sukienka. Średnio mi się podoba, ale to chyba było najlepsze rozwiązanie, bo wyboru za dużego nie było.

2 komentarze:

Beata pisze...

hymm... bardzo ciekawa sukienka.

Miisadzia-1 pisze...

bardzo mi się spodobało i fryz i ta ciekawa sukienka i wogóle