niedziela, 23 maja 2010

Komentarze od 'Anonimowych'

Cześć.
Długo się nad tym zastanawiałam, lecz w końcu podjęłam decyzję. Od dzisiaj każdy komentarz od osób nie posiadających konta tutaj(tzw. Anonimowych)  NIE podpisanych nickiem na stardoll zostaje bezpowrotnie kasowany. Przykro mi bardzo, że nie macie na tyle odwagi by wyjaśnić kim jesteście. To jest zwykłe tchórzostwo. No więc, jeżeli macie jakiekolwiek obiekcje co do mojej osoby to proszę nie zaśmiecać tym bloga, tylko ewentualnie moją GB. Chętnie z kimś pokroju osoby poniżej porozmawiam :D



Ps.Mój drogi anonimie, rada cioci Gagi: Zajrzyj do słownika ortograficznego.

6 komentarzy:

Kama_120 pisze...

Widać jakiaś osoba miała problemy w domu i musiała się wyżyć. Pewnie jakaś młoda, która przypadkiem weszła na bloga. Widać to po tym jak pisze. Już sobie to wyobrażam jak przeklina przed ekranem, pienią mu się usta i w ogóle. Szkoda mi takich osób. Nawet odwagi nie mają ;(

Kama_120 pisze...

A co do tej ankiety. Bardzo kontrowersyjną osobą jest Harajuku, więc pewnie dlatego wygrywa. Ja na nią głosowałam ;D To może być ciekawe.

Beata pisze...

ech... to się nazywa odwaga cywilna /:

Elcias pisze...

To dobrze. Tacy odważni...
'spujż' ;OO

Aleksandra pisze...

Anonimowo każdy jest odważny. Nie rozumiem, jak można napisać takie błędy nawet jeżeli pisząc komentarze słowa które nie zostały poprawnie napisane podkreślają się na czerwono. Rozbawiło mnie ''Jednym słowem określając twoją osobę czy lalkę'' ;D

Anonimowy pisze...

Jakie błędy ... rozumiem, że można się pomylić w pisowni, ale pomyślałabym, że zrobił to ktoś celowo x)
I autorka tego bloga dla twojego umysłu Anonimowy umie oceniać. Gdyż ona ma własny styl i może ( a raczej na pewno ) różni się od twojego.

Mój nick na Stardoll:

Martasia6