czwartek, 6 maja 2010

Pinkholidey


Twarz przed:
Wow! Jestem mile zaskoczona, że ktoś wreszcie postarał się zrobić coś innego. Co prawda makijażu oczu brak, ale to nie zmienia faktu, że jest fajnie ;)
Moja ocena:  8.5/10













Twarz po: 
Zimny kobietę, zamieniłam na skromną studentkę. No może nie taką skromną :) Oczy ukryte pod peleryną rzęs pomalowane są lekkimi kolorami-zielonym,różowym i fioletowym, jednak aby to urozmaicić wszystko 'nakryte' jest szarym cieniem. Policzki lekko zaróżowione, a na nosie duże okulary. Usta w kolorze malinowym, fajnie wyglądają do ciemniejszego makijażu oczu.










Ubranie przed:
Tu już jest niestety gorzej. Nijak mi się ta sukienka komponuje z rajstopami i torbą. Ta bluzka pod spodem chyba miała być na wierzchu,ale coś ci się źle zapisało.
Moja ocena: 6/10














Ubranie po:
''Zielono mi'' ;p. Fajne połączenie ubrań tego samego koloru zawsze daje ciekawy efekt.
Berecik i buciki czarne, aby jakoś to zrównoważyć.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Poproszę metamorfozę ;) Mój nick Hate.x

Filip pisze...

Jasne jak słońce ;)

asnakamucza90 pisze...

Takze prosze o metamorfoze
asnakamucza90

Miisadzia-1 pisze...

opowiem Ci pewną historyjkę najpierw pinkholidey mnie odwiedziła i napisała komentarzyk potem weszłam na ten blog i zobaczyłam "metamorfozę pinkholidey"
dziwaczne prawda ?