niedziela, 23 maja 2010

sylwia1528

Makijaż jest całkiem ładny, ale nie podoba mi się Twój wyraz twarzy. Ten pieprzyk nie wygląda u Ciebie dobrze i szkoda, że nie masz ciemniejszych brwi. Trochę za wysoko dałaś te sztuczne rzęsy.
Ocena: 6,5/10













Zostawiłam tą samą czuprynę i usta. Kolorystyka makijażu odpowiada pierzastym kolczykom. Rzęsy wydłużyłam tylko w zewnętrznych kącikach.














Jest hot, ale troszkę nie pasuje mi tu ten stanik. Lepiej wyglądałby ten z tej samej serii, ale czarny. Fajnie wygląda prawy nadgarstek.
Ocena: 7/10




















Postawiłam na elegancję z pazurkiem. Czarną sukienkę z połyskliwej tkaniny połączyłam ze świetną fioletową spódnicą, tworząc cały zestaw. Na nogi dałam czarne, wysokie buty. W dłoni widać fioletową kopertówkę, a na nogach cienkie rajstopy.

7 komentarzy:

Elcias pisze...

Świetny strój 'po' :D

Beata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Beata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Beata pisze...

dziwnie mi tak komentować, bo ty i sindy macie różne opinie na temat tej me-doll. ale przyznam, że twoja metamorfoza chyba wyszła lepiej

Miś.Katy pisze...

Nie lubię tych butów, ale jest bosko ;)

Anonimowy pisze...

ale masz żalowe metamorfozy .! ochyda . za każdym razem lepiej jest PRZED a nie PO .! xD blee . naucz się jak ubierać a potem możesz to robić .! ;p

nati23_10 pisze...

Zgadzam się z moim poprzednikiem. Moja 17-letnia siostra cię poprostu WYŚMIAŁA.