czwartek, 20 maja 2010

KIAuDySiA1596

Twarz przed:
Nie podoba mi się makijaż.  Tak proste i banalne połączenie  fioletu i białego wygląda nieładnie. Fajnie wyglądają policzki. Poza tym normalnie, włosy dosyć oryginalne, ale ja wiem czy fajne?
Moja ocena: 6/10







Twarz po:
Bardzo letnia stylizacja. Ciepłe i bliskie kolory na powiekach. oraz ciemne obwódki oczu. Policzki pomalowane niejednolicie na dole, zaś na włosach okulary przeciwsłoneczne w podobnej kolorystyce. Fryzura jest jedną z moich ulubionych.






Ubranie przed:
Na pewno zadbałaś o dopasowane kolory. Podoba mi się ta kurteczka z miss sixty.Nie wiem co ma przedstawiać to coś na włosach.
Moja ocena: 6/10








Ubranie po:
Elegancko i oryginalnie. Sukienka zrobiona z kilku bluzek i spódnic, ma bardzo unikatowa górę. Nakrycie głowy zrobione z fotela oraz siateczkowego beretu z woalką. Czarne szpileczki dodają uroku.

5 komentarzy:

Beata pisze...

mmm... kolejne ciekawe nakrycie głowy ( ;

Elcias pisze...

Świetny ubiór 'po'. Nakrycie głowy szczególnie piękne!

Klaudia. pisze...

Dzieki, to jest genialne! ; *

Aleksandra pisze...

Bardzo oryginalna metamorfoza. Uwielbiam każdą przemianę medoll na waszym blogu ;)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamorfozy . Riawana