czwartek, 6 maja 2010

Diana339

Twarz przed:
Jest zwyczajnie i prosto. Prawie żadnego makijażu, zero dodatków. Myślę,ze gdybyś chociaż dodała kredkę do oczu, już by było lepiej.
Moja ocena: 6/10







Twarz po:
''Brudna zieleń'', tak można by nazwać moją stylizację.  Oczy pomalowałam kolorami zielonym i brązowym. Policzki zaczerwieniłam pudrem, a włosy przefarbowałam na jasny blond. Żadne dodatki mi tutaj niestety nie pasowały, dlatego jest właśnie tak.












Ubranie przed:
Takie stylizacje zaczynają mnie coraz bardziej irytować. Jest zwyczajnie, tak jak na codzień. Trochę fantazji!
Moja ocena: 6.5/10














Ubranie po:
Lekko i elegancko. Białe spodnie i biała koszula świetnie komponują się z tym różowym kardiganem. Aby nie było tak prosto, wybrałam czarne buty pasujące do cieniutkiego paseczka opinającego talię.






2 komentarze:

Alexx. pisze...

a kiedy ja sie doczekam swojej metamorfozy xd ??

Filip pisze...

Twoją metamorfozę wykonuję Ola, tak się umówiłyśmy.
Pytaj jej ;p