czwartek, 6 maja 2010

Poszukiwani styliści i agenci do spraw reklamy!

Uwaga. Już od dzisiaj trwają na blogu poszukiwania chętnych na stanowiska stylisty i agenta do spraw reklamy. Potrzebuję tych dwóch osób, gdyż blog się rozwija, jest coraz więcej metamorfoz, a my nie mamy z Olą aż tyle czasu. Poszukujemy osób inteligentnych i stylowych. Choć odrobinę znających się na modzie i trendach, ale i potrafiących napisać krótki komentarz przy metamorfozie(tzn. stylista.)  Agent do spraw reklamy powinien być osobą zręczną i towarzyską. Powinien umieć rozmawiać z ludźmi, gdyż jednym z jego zadań będzie reklamowanie bloga.  Do jego obowiązków należeć tez będzie pilnowanie nie kopiowania i publicznego nie obrażania bloga.
Jesteś chętny? Wybrałeś już swoje stanowisko? Wykonaj wytyczone zadanie, a może to Ty wygrasz ten casting!

Stylisto, Twoim zadaniem jest wykonanie metamorfozy twarz i stroju medoll LadyGaga_144. Postaraj się. Jak wiesz, ja i Ola lubimy fantazyjne kreacje,dlatego wymyśl coś oryginalnego! Masz czas do 20 maja.
Agencie do spraw reklamy, Ty zaś masz  tydzień(6-13 maja) na jak najbardziej to możliwe reklamowanie bloga. Możesz robić to wszędzie! Tylko bez spamu. Ostatniego dnia każdej reklamie robisz screen'a i wrzucasz go na jakąś stronę, a link do niej przysyłasz nam.

UWAGA!
Stylista pobiera dwutygodniowe wynagrodzenie w wysokości 10 sd, natomiast agent do spraw reklamy 7 sd na dwa tygodnie.

Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem, w mojej GB, w klubie, wszędzie gdzie zdołam to przeczytać ;)

Pozdrawiam.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja bym chciała stylistę ;] i zrobię ORYGINALNE(podobno jestem najoryginalniejszą osobą w sql ;])olika36

Miisadzia-1 pisze...

hello ja stylistą moją metamorfozę zobaczysz na moim blogu : agatinka-poprojektujmy.blogspot.com
mam nadzieję że zajrzysz
Pozdr *~~Miisadzia-1~~*

Kama_120 pisze...

ja się zgłoszę do stylistki.

Kama_120

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się na stylistę
SilverIvy

Miisadzia-1 pisze...

no toooo kiedy wyniki ? chciała bym słyszeć opinię mojej metamorfozy pewnie jest do kitu (xD) ale i tak chciała bym usłyszeć wyniki

Anonimowy pisze...

Chciałabym sie zglosic na stylistke, oto metamorfoza:
http://i41.tinypic.com/mkyk45.jpg
nick na stardoll: ms.blackcup

Kama_120 pisze...

http://przebojowa-zaba.blogspot.com/2010/05/metamorfoza.html

Im__Happy__Girl pisze...

Zgłaszam się na Stylistę .
Mój nick na stardoll to Im__Happy__Girl .
http://i43.tinypic.com/muttth.jpg