sobota, 15 maja 2010

asnakamucza90

Twarz przed:
Jest tak słit. Blondynecka z rózową sminecką.
Nienawidzę tych brwi, na dodatek są za wysoko.
Ten kolor skóry i włosy dziwnie się zlewają i nieciekawie to wygląda. Plusem są rzęsy, uwielbiam je. Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej.
Ocena: 6/10












Twarz po:
Chciałam przede wszystkim zmienić wizerunek słodkiej lali. Nie wiem, czy nie przesadziłam, w każdym razie udało mi się. Moje ulubione siwe włosy, ciemne usta, nietypowe rzęsy i szary makijaż. Do tego kolczyk i jest ładny hardcore.













Ubranie przed:
Uwielbiam tę kurtkę i te buty też. Mogłaś do tego dobrać coś fajnego, a wyszło kiepsko. Ta sukienka w ogóle nie pasuje, wisiorek też brzydki. Jest przeciętnie, co tu dużo komentować... Z taką szafą mogłabyś robić lepsze kreacje.
Ocena: 5/10














Ubranie po:
Kilka razy się do tego zabierałam, bo już nie wiedziałam co zrobić. Niby pełno fajnych ciuchów, ale za cholerę nie mogłam niczego zmontować. W końcu wyszedł taki ponury zestaw... Buty ładnie wyglądają z leginsami. Ciemna spódniczka zrobiona m.in. z bluzki. Ładny płaszczyk, chusta, złoty pasek dla akcentu.

3 komentarze:

Elcias pisze...

Bardzo podoba mi się metamorfoza!

Beata pisze...

mmm... ta stylizacja jest naprawdę super!

asnakamucza90 pisze...

Dziękuję! Piękna a ten srój najlepszy;)