wtorek, 25 maja 2010

FajnaPoleczka

Twarz przed:
Ten ,,makijaż" jest strasznie oklepany i typowy. Masz tyle kosmetyków, że naprawdę możesz się postarać o coś szałowego.
Ocena: 3/10

















Twarz po:
Trochę oszalałam i poszalałam. Niby jest róż, ale moim zamierzeniem nie było zrobienie sweetaśnej dziewczyny tylko wydobycie zmysłowości. Mam nadzieję, że się udało...
Kolory na powiekach to brąz, róż i odrobina pomarańczu. Usta są wielokolorowe. Te kolczyki są świetne.














Ubranie przed:
Niby kolorystycznie jest poprawnie, ale nie pasują mi tu te gacie. Lepiej pasowałyby rurki albo jakieś fajne legginsy. Te buty są banalne.
Ocena: 6/10


















Ubranie po:
Ta kiecka strasznie mi się spodobała. Jest wesoła, wiosenna, kobieca, delikatna, piękna. Nie mogłam jej nie założyć. Dodałam różowy żakiet, pas, torebkę i jasne buty dodając jeszcze drugie z różową podeszwą.

15 komentarzy:

morelkaa. pisze...

Makeup? Świetny ! Jednak nie podoba mi się fryzurka :)
Sukienka też jest śliczna jak dla mnie :) A kupiłam ją tylko za 4 sd. Nie mogłam jej nie kupić :) Żałuję że nie kupiłam jej jeszcze w wersji black :( Dziekuję za metamorfozę i od razu zgłaszam się do następnej :D

Beata pisze...

fantastyczny makijaż!

Filip pisze...

Włosy-out.

Kaaś pisze...

Nie przepadam za różowym, włosy mogłyby być inne ;)
Makijaż boski!!!
Średnio mi się podoba polączenie tej sukienki z tym żakietem, ale to moje zdanie :D

muffin . pisze...

Kolejna, oklepana twarz =='
Ta ciężka kurtka do delikatnej, zwiewnej sukni? NOT!

Elcias pisze...

Nie podobają mi się włosy 'po' -.-
Suknia piękna.

morelkaa. pisze...

Chciałam wygrać parę konkursów i dlatego zrobiłam taką "oklepaną" twarz. Ona przeważnie ma swój urok i się podoba. Moje zamierzenia były realistyczne. 5 konkursów wygranych i szykuję się do nastepnych. [oczywiscie wszystkie na wygląd]

agnes pisze...

sukienka jest naprawdę piękna
zgłaszam się do metamorfozy
aga222-

KamiKam pisze...

Tak.Kolczyki ładne,ale nie jestem przekonana co do tych włosów.Może kiedyś ;]

Kaaś pisze...

zeniuu. - dokladnie

Sindy pisze...

A moim zdaniem ta kurtka świetnie wygląda z sukienką, może jeszcze jakieś dodatki by się przydały, ale jest super. Trzeba łączyć przeciwieństwa ;d

Anonimowy pisze...

Włosy były nisko opuszczone i każda fryzura, oprócz tej wyglądała strasznie dlatego taki mój wybór.

SilverIvy

Kama_120 pisze...

Praktycznie każdy teraz nosi tą kokardę. Niby super.. ale mnie nie przekonała. To jest tylko moje zdanie. :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Kaaś pisze...

Ahaa, no to wszystko z włosami jasne :)
Hmm...to fakt, trzeba łączyć przeciieństwa, ale nie zawsze to wychodzi. Tutaj mi się niezbyt podoba :)