sobota, 22 maja 2010

Ewla96


Twarz przed:
Podoba, bardzo mi się podoba. Oryginalnie i stylowo. Makijaż jest dopasowany, a włosy ciekawe. No, i nareszcie jakaś murzynka! Uwielbiam tę karnację.
Moja ocena: 9/10.













Twarz  po:
Chyba moja najdziwniejsza metamorfoza. Połączyłam czerwień z pomarańczą.Makijaż jest bardzo 'mieszany'. Dwie pasy okularów pasujących do włosów. Rzęsy bardzo gęste, wykonane z kilku par sztucznych rzęs.













Ubranie przed:
Tu, tak samo jak w poprzedniej metamorfozie, jest o wiele gorzej niż z twarzą. Bardzo prosto. Jakby się przypatrzeć to ok, ale niczym się nie wyróżniasz.
Moja ocena: 6.5/10














Ubranie po:
Gorąca kolorystyka. Medoll ubrana jest w śliczna sukienkę, na która narzucone są dwie chustki w podobnych kolorach. Bardzo podobaja mi się te przekrzywione okulary. buty zrobiłam z trzech par- złotych, pomarańczowych oraz żółtych.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetny Blog! Ciekawy, Niepowtarzalny I wciągający :> Cieszy serce sam fakt ze na Stardollu są kreatywne i pomysłowe osoby:] Tym bardziej ze Wy prowadzać ten blog i poświęcając swój czas otwieracie ludziom oczy na to iż warto zaryzykować i ubrać się nieprzeciętnie :D Pozdrawiam Atena_13

Elcias pisze...

Świetnie. Lubię tę karnację ;)

Tola..xD pisze...

ewla ma jak zwykle boski make-up [;

Filip pisze...

Aż mi się uśmiech ciśnie na usta gdy czytam komentarz Atena_13 ;))
Bardzo, bardzo dziękuję ;D

Kama_120 pisze...

Po prostu świetne obie twarze. I tak i tak mi się podoba. Mieć na coś takiego pomysł..

Beata pisze...

jakoś nie za bardzo mnie przekonują te przekrzywione okulary ^^ no, ale metamorfoza należy do jednej z najbardziej udanych ( :

Anonimowy pisze...

ja chce metamorfoze nick to : oversexed

Anonimowy pisze...

za makijaż to powinnaś dać 10/10 ! . nie napisałaś żadnego słowa krytyki przy nim, więc dlaczego 9? uzasadnij może ? ( ;