poniedziałek, 24 maja 2010

B.E.A.T.K.A

Twarz przed:
Jest o wiele lepiej niż poprzednio. Bardzo ładny i dopracowany makijaż, fajna kolorystyka, idealnie dobrane dodatki. Podoba mi się sposób rozłożenia pudru, oraz mała ilość dodatków. Moja ocena: 9/10













Twarz po:
Wybrałam mało popularną fryzurę, która moim zdaniem pasuje do tych okularów. Makijaż jest delikatny, złoto-fioletowy. Tylko po obu stronach końców powiek użyłam kilku odcieni niebieskiego i fioletu.  Kredką podkreśliłam kształt oczu. Usta różowo-oranżowe, pasujące do reszty makijażu.











Ubranie przed: 
Tutaj, tak samo jak w przypadku makijażu, jest świetnie.  Kreatywnie użyta bluzka(jako spódnica) wygląda stylowo, połączona z górą tego samego koloru.  Fajnie zrobiony pasek oraz buty. Ogólnie jest ok.
Moja ocena: 8/10













Ubranie po:
Na czarno. Połączyłam kilka luźnych ciuchów z kreatywnie wykonanym czapko-beretem. Nie miałaś żadnych czarnych botków, więc musiałam założyć szpilki. Jednak aby trochę zakryć stopy, użyłam wykonanych przez Ciebie rajstop. Strój bardzo u mnie popularny, gustuję w tego typu strojach w realu ;)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej! Bardzo fajny blog i ciekawe stylizacje. Chciałabym zgłosić moją lalkę do metamorfozy. NICK: Szkucinka

Beata pisze...

stylowo ^^ dziękuję bardzo za metamorfozę

Kaaś pisze...

woow :)

Elcias pisze...

Kreacja jak zwykle boska ^^

muffin . pisze...

Jak makijaż może być "ładnie dopracowany"?
Za dużo czerni.

Filip pisze...

Cholera, pomyliłam się. Miało być 'bardzo ładny i dopracowany'.

nati23_10 pisze...

Na to można powiedzieć tylko jedno słowo - ohyda. Nie wiem, co Wam się w tym ohydztwie podoba. Wszystko zmieniasz na gorsze. Czy ty nie masz oczu?!