czwartek, 20 maja 2010

Julla009

Twarz przed:
Ojojoj. Widzę, że chciałaś się upodobnić do swojej idolki Miley Cyrus, skutek i tak jest żałosny. Włosy,oczy i usta wybrałaś chyba najgorsze, razem zestawione dają nam twarz niezłej obciągary. Makijaż prosty, kolczyki niezbyt ładne. Wniosek: Plastic is not fantastic.
Przykro mi.
Moja ocena: 1/10






Twarz po:
Łoh, szalenie. Postawiłam na oryginalność i  odrobinę dziwactwa. Makijaż oczu jest ciemny, bordowo-czarny. Usta takie jak były-różowe, pasujące do włosów.Z dodatków okulary stworzone moją ręką oraz opaska z różą.







Ubranie przed:
Nic nie pasuje do siebie stylem. Zero wyczucia. Zero jakichkolwiek kombinacji czy własnych pomysłów. Zero inwencji.
Jeden punkt za chęci.
Moja ocena: 1/10







Ubranie po:
Z możliwościami twojej szafy niewiele mogłam zrobić. Proste body połączyłam ze wspaniałymi butami zrobionymi przeze mnie. Podobają mi się te buty. 

5 komentarzy:

Beata pisze...

faktycznie, buty wyszły ci naprawdę ładnie! a co do oceny twarzy, to chyba trochę przesadziłaś z tą miley cyrus ;p

Takemeonthefloor pisze...

"zestawione dają nam twarz niezłej obciągary." Popłakałam się przez Ciebie ze śmiechu cholero xD Jak tak możesz młodzież dołować?;p

Elcias pisze...

Haha. Cóż za opinia o twarzy ;D
Super buty.

Aleksandra pisze...

Genialne buty ;)

Anonimowy pisze...

Mam pyt do cb.Umiesz oceniac,bo wyglada na to że w ogóle nie ! Spujż na swoja doll jest ochyna nie mówiąc juz wgl o makijażu ! Jednym słowem okreslając twoja osobe czy tam lalkę : ŻAL