czwartek, 20 maja 2010

by.heart


Twarz przed:
Boże uchowaj. Coś ty zrobiła swojej lalce? Jak mogłąs wybrać ten owal twarzy? Okropnie, okropnie, okropnie. Wszystko sprawia, że wyglądasz jak facet.
 Moja ocena: 1/10













Twarz po: 
Zrobiłam wszystko co potrafiłam, aby ta medoll jakoś wyglądała.  Niestety ogromne ograniczenia kosmetyczne i ogółem wyraz twarzy sprawił,że jest właśnie tak.














Ubranie po: 
Nic do siebie nie pasuje. Nie wiem po jaka cholere te serduszka. Obrzydliwa kamizelka. 
Moja  ocena: 1.5/10















Ubranie po: 
Nie wiem co tu pisać. Nie miałam niczego co by wyglądało w miarę oryginalnie. Czarne rurki, czarny szalik, szare glany, biały top i pasek z ćwiekami. Łoah.












 

5 komentarzy:

Beata pisze...

ech... na prawdę, żeby nie ten kształt twarzy, było by o wiele lepiej. Ale zrobiłaś co mogłaś ( ;

Anonimowy pisze...

Przynajmniej dzięki kształcie tego szalu doll jakoś wygląda . . .

Elcias pisze...

Fu. Doll 'przed' wygląda strasznie.

Aleksandra pisze...

Strój chaotyczny, nie pasuje do męskiej twarzy doll. Dzięki tej metamorfozie zauważyłam, że potrafisz zmienić tragiczne w naprawdę oryginalne medoll :) Masz talent.

Kama_120 pisze...

Świetny makijaż. :)