sobota, 29 maja 2010

Riawana

Medoll przed:
Podoba mi się. Ładna twarz, dobrze dobrana fryzura. Rozumiem, że różowy cień tylko na jednym oku to celowy efekt. Pieprzyki też mi nie przeszkadzają, jest ok.
Ocena: 8/10














Medoll po:
Nie zmieniałam za wiele. Fryzura jest krótka, tak jak poprzednio. Makijaż ciemny, dosyć nie widoczny spod okularów. Lekko zaróżowiłam policzki, dodałam pieprzyk. Ust nie malowałam, ponieważ ciemna szminka nie pasuje tutaj.













Ubiór przed:
Tutaj także jest fajnie. Kolorystycznie wszystko dopasowane, bez większych wariacji. Ciekawe połączenie dwóch sukienek, buty także świetne. Torebka jak najbardziej pasuje, nakrycie głowy też. Jest bezpiecznie :>
Ocena: 8,5/10














Ubiór po:
Znowu na czarno. Cóż, nic nie poradzę na to, że ten kolor mnie prześladuje xD Na głowie zrobiłam wielki beret. Fajnie wygląda z tymi okularami. Sukienka krótka, ale taka "napakowana". Do tego rękawiczki i zgrabne czarne buciki. Miałam chęć dać jakąś torbę, ale nie chciałam tu wprowadzać zamieszania.

2 komentarze:

Beata pisze...

boska sukienka!

Kama_120 pisze...

niesamowita sukienka.