wtorek, 11 maja 2010

Bat for lashes.

Witam,witam.
Dzisiaj chciałabym porozmawiać o muzyce. Jest to bardzo bliska mojemu sercu dziedzina. Towarzyszy mi wszędzie, jest dla mnie bardzo ważna. Pomaga mi się wyluzować i odreagować. Przy niej najczęściej wylewam smutki i żale. Przy niej płaczę i śmieję się. Kocham ją.

Ostatnio zainteresowała mnie bardzo młoda, utalentowana wokalistka o pseudonimie  Bat for lashes. Jej piosenki to połączenia wolnych, wysokich ballad i rytmicznych brzmień.Jej znakiem rozpoznawczym są wyszukane teatralne stroje oraz efemeryczny nastrój, wzięty jakby wprost ze snu, jaki potrafi stworzyć swoją muzyką.
Poza tym dziewczyna ma ogromny talent wokalny. Jej wysoki głos potrafi zaczarować nas od początku do końca trwania piosenki.
Jej muzykę nazwać można soft rock, jednakże bardziej trafnym określeniem będzie dream pop lub indie pop.
Jak na razie  wydała dwa albumy zatytułowane ''Two suns''  oraz ''Fur or gold''.

TUTAJ znajdziecie nagranie na żywo z jednego z koncertów, a TUTAJ stronę wokalistki w serwisie lastfm.

Dziękuję za uwagę.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się :)
Najbradzij refren .

Kama_120

Aleksandra pisze...

Uwielbiam jej wykonanie piosenki Kings of Leon- Use somebody i piosenkę Siren song :)