poniedziałek, 17 maja 2010

madzik-owadzik

Twarz przed:
Postawiłaś na naturalny makijaż, jest ok. Zwyczajnie, przeciętnie, tak jak u wielu osób. Denerwuje mnie ten schemat twarzy, który pojawia się u co trzeciej doll na stardoll. Ludzie, trochę kreatywności!
Ocena: 5/10













Twarz po:
Z jedną szminką i jednym cieniem do powiek niewiele da się zrobić. Chciałam chociaż nadać jakiś kontrast medoll. Fryzura już zdecydowanie lepsza, cóż tu komentować...















Ubranie przed:
Tutaj to samo co u medoll. Bluzka, spodnie i buty. Za dużo to się chyba nie wysiliłaś, chociaż wygląda to znośnie. Buty lepiej by wyglądały na spodniach, a nie pod. Brak dodatków aż kuje w oczy.
Ocena: 4/10














Ubranie po:
Ciuchów także za dużo nie było. Wybrałam ładny T-shirt DKNY w panterkę, do tego kamizelka. Spodnie przyciemniłam czarnymi rajstopami. Szpilki mają bardzo fajny kształt i ładnie wyglądają. Kubek obowiązkowy :> Niestety już nic znaleźć nie mogłam.

6 komentarzy:

Elcias pisze...

Nie lubię tej fryzury, której użyłaś w metamorfozie. Makijaż ładny, choć z jednego cienia ;)

Beata pisze...

metamorfoza- nic ciekawego ;/

Wikszt pisze...

kiedy będzie moja metamorfoza??

Sindy pisze...

Gdybyś zobaczyła jej szafę i kosmetyki to chyba zrozumiałabyś, czemu z tego nie wyszło nic ciekawego...

Beata pisze...

wiem ^^ tylko komentuję, bo kiedyś GaGa powiedziała, żeby dawać szczere opinie. Więc przepraszam, jeżeli nie doceniłam twojej pracy, bo na prawdę masz jej dużo.

Anonimowy pisze...

makijaz przed byl lepszy