sobota, 22 maja 2010

Sylwia.23

Twoja medoll jest maksymalnie przeciętna. Niecierpię tych włosów. U góry jest ich dużo, a po bokach zwisa tylko kilka małych kosmyków. Ocena: 1/10














Zrobiłam tak, że Twoja medoll wydaję się teraz mocno soczysta. Te włosy są rzadko używane co daje im tytuł oryginalnych. Uważam, że są bardzo ciekawe. Dużo się na nich dzieje. Widać różnokolorowe pasemka. Użyłam jaskrawego różu do powiek, policzków i ust. W kącikach dodałam nieco białego i niebieskiego. Nie miałaś żadnych dodatków, które by tu pasowały.








Tu jest strasznie nudno i brzydko. Te buty całkowicie nie pasują do sukienki. Jest pusto, nie ma dodatków. Brakuje mi rajstop i jakiegoś fajnego żakieciku.
Ocena: 2/10



















Zostawiłam te same kolory, ale całkowicie zmieniłam styl. Jest trochę szalony, ale nie mogłam się oprzeć tej spódnicy. Jest świetna! Zrobiłam z niej elegancką sukienkę. Buty wyszły mi żółto- czarne. Całość jest unikatowa.

8 komentarzy:

Filip pisze...

Mnie się bardzo podoba.

Elcias pisze...

Mnie też się podoba!

Kama_120 pisze...

Zrobiłaś co się dało. I wyszło przecudnie ; D

Beata pisze...

bardzo ciekawa metamorfoza twarzy... wiosennie i lekko

Fabia ♥ pisze...

Moim zdaniem.. przepiękny makijaz !
Ale... ( no włsnie ale... ) Ta fryzura ;((

Miisadzia-1 pisze...

bardzo mi się spodobało a najbardziej ten strój,jest w nim dużo oryginalności

nati23_10 pisze...

Strój po jest OKROPNY. Niby oryginalny, ale mnie się OKROPNIE nie podoba...

nati23_10 pisze...

I ty to nazywasz eleganckim?! żal...