niedziela, 23 maja 2010

Domi...13


Twarz przed:
Nie lubię tego stylu. Makijaż jest ok, ale te rzęsy są okropne. Nie wiem dlaczego dwa pieprzyki są naprzeciw siebie, niezbyt ładnie to wygląda. 
Moja ocena: 6/10













Twarz po:
Oczy pomalowałam trzema kolorami: złotym, bordowym oraz perłowo różowym, a znajdziecie tam również nutkę czerwieni na środku powieki. Usta są kremowo-różowe, z ostrym różem na dolnej wardze. Brwi czarne, włosy pomarańczowe, a pieprzyk na lewym policzku.












Ubranie przed:
Wybacz, ale nienawidzę takich stylizacji. Nie podoba mi się całość. Nie lubię krawatów tak zawiązanych, okropne tatuaże i branzoletki. Niet.
Moja ocena: 4/10














Ubranie po:
Awangardowo i ekstrawagancko. Stworzyłam długą czarno-granatowo-zieloną sukienkę którą połączyłam z czarnymi rękawiczkami, torebka od chanel oraz wymyślna czapka z futra kota.

5 komentarzy:

Beata pisze...

Uwielbiam te twoje czapki! i w oko wpadła mi też metamorfoza twarzy ( ;

Michalina Baron pisze...

Ale śliczny makijaż! Gratulacje- świetna metamorfoza!!

Elcias pisze...

Kocia czapka- super. Ogólnie cała kreacja po metamorfozie mi się podoba.

Aleksandra pisze...

Ciekawa metamorfoza. Strój medoll ''przed'' niezbyt do siebie pasuję, ale poprawiłaś wszystko, że wyszło oryginalnie i szykownie ;)

morelkaa. pisze...

Zakochałam się !
Makijaż jest boski !
Oczy śliczne, mogłabym utonąć !
A te usta... boskie !
:3