sobota, 8 maja 2010

SilverIvy

Twarz przed:
Podoba mi się. Długo musiałam czekać na taką stylizację. Bardzo delikatny, kobiecy makijaż idealnie współgrający z karnacją. Włosy odrobinę za nisko.
Moja ocena: 8/10







Twarz po:
Jest pewna zależność między ilościami kosmetyków. Nie liczy się ich ilość, a ''jakość''. Jeżeli ktoś posiada kilka dobrych kosmetyków, to nawet gorszy makijażysta zrobi zrobi piękny makijaż. Nie mnie oceniać czy jest pięknie, ale muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie mi się Ciebie stylizowało.






Ubranie przed:
Elegancko i subtelnie. Niekoniecznie z tymi dodatkami, ale jest ok.
 Moja ocena: 7.5/10















Ubranie po: 
Postawiłam na czerwień. Wydawać by się mogło,że sukienka i kamizelka są po prostu 'wsiurskie', ale połączone ze szpileczkami i kilkoma innymi ubraniami wygladają bardzo elegancko i modnie.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo za metamorfozę :)
Bardzo podoba mi się makijaż, mam zamiar z niego korzystać :)
A propos tych dodatków, w mojej stylizacji też mi się nie podobają, ale nie miałam innych, które by pasowały.
Stylizacja zrobiona przez Ciebie nie jest w moim typie, ja bardzo lubię prostotę i minimalizm, ale oczywiście Twój kunszt powala na kolana :) Jeszcze raz dziękuję :*
SilverIvy

Miisadzia-1 pisze...

Ta metamorfoza jest bardzo kabieca i oryginalna podoba mi się,ale powiem szczerze te okulary nie pasują tu na 99%