piątek, 28 maja 2010

Emilia19984
























Twarz przed:
Niezbyt Ci to wyszło. Kolorystyka beznadziejna, czarna kredka wygląda niedobrze, źle nałożony róż. Jest niestarannie. Nie podoba mi się ten nos i te oczy oraz pieprzyki. Jedynie fajne są włosy i brwi.
Ocena: 3/10























Twarz po:
Przeniosłam się w czasie. Jest elegancko i drapieżnie. Połączyłam fioletowy, biały i brązowy cień. Usta zrobiłam fioletowe.

Ubranie przed:
Jest oryginalnie i kreatywnie, ale trochę nieudanie. To futro wygląda bardzo nienaturalnie, na dodatek ta sukienka tworzy z całości fartuszek pokojówki.
Ocena: 6/10


















Ubranie po:
Stworzyłam jedyną w swoim rodzaju suknię wieczorową. Połączyłam ze sobą sukienkę, spódniczkę, strój kąpielowy, żakiet i pasek. Nie wiem jak Was, ale mnie efekt całkowicie zadowala.

6 komentarzy:

Kaaś pisze...

Świetny pomysł z sukienką :)

Beata pisze...

niepowtarzalna kreacja

miSsInuSsia pisze...

bardzo oryginalna metamorfoza:) świetny pomysł z suknią wieczorową.

Ratze pisze...

Dzięki, na pewno skorzystam z rad.

Kama_120 pisze...

E . taki sobie ten makijaż ' przed '

Anonimowy pisze...

swietny pomysł z suknią wieczorową , jak zrobiłaś te rękawy ? :)