niedziela, 23 maja 2010

sylwia1528

Medoll przed:
Szczerze - tragedia. Nie ma nic w tej medoll, co by mi się podobało. Nos jest okropny, tak samo jak usta, brwi, włosy i makijaż. To połączenie jest straszne. Patrząc na twarz na myśl przychodzi mi Baba-Jaga albo ktoś opóźniony.
Ocena: 1/10
















Medoll po:
Niestety nosa czy ust zmienić się nie da, ale robiłam, co mogłam. Włosy są o wiele lepsze. Usta w kolorze różowym już nie kłują tak w oczy jak wcześniej. Oczy pomalowałam dwoma odcieniami - białym i brązem. Okulary nadają ekstrawagancji.













Ubiór przed: OMG. Jescze gorzej niż medoll. Nie wiem, jak mam to skomentować, to wygląda jak strój jakiejś taniej tandeciary. Widzę, że jednak nie poszłaś na całość i zamiast długich czarnych kozaków dałaś normalne buty. Ocena: 1/10














Ubiór po:
Tu było ciężko. Ciuchy były kiczowate, ale w końcu coś wymyśliłam. Zrobiłam sukienkę ze spódniczek i bluzki. Jako dodatki wybrałam ładny biały szalik i czarną kopertówkę. Buty zwykłe, czarne. Ogólnie jest tak zwyczajnie, ale przynajmniej doll nie wygląda już jak Doda.

13 komentarzy:

Elcias pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Takemeonthefloor pisze...

Moim zdaniem SilverIvy poszło trochę lepiej jeśli chodzi o strój ;p

Elcias pisze...

Oj, ostra ocena.
Ale Sylwię1528 miała już metamorfozę post niżej, zrobioną przez SilverIvy.
Podoba mi się ubiór 'po' ;D

muffin . pisze...

Według mnie trochę za często robisz metamorfozy z okularami "na końcu nosa" + pasemka i to robi się nudne...
Ładnie ja ubrałaś ^_^

Beata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Filip pisze...

A mnie się 'przed' podoba. Napewno nie zasługuje na 1.

Beata pisze...

ładna sukienka, no i trochę przesadziłaś z oceną.

Elcias pisze...

Zgadzam się. Doll nie zasługuje na tak niską ocenę ;p

Sindy pisze...

Moim zdaniem zasługuje ;p
Nie wiedziałam, że SilverIvy już zrobiła metamorfozę, lalka była nadal zapisana w kolejce, poza tym ja ją miałam przydzieloną oO

Anonimowy pisze...

Ja również miałam ją przydzieloną :) Nie ważne... każda zrobiła swoje i dana dziewczyna dostała drugą metamorfozę bez kolejki :)

SilverIvy

Kama_120 pisze...

A mnie jednak nie przeraża lalka ' przed ' w porównaniu z innymi, niektórymi, nie jest źle. Tylko ten strój ..

Anonimowy pisze...

aaaaa i zapomniałam dodać ze ja uwielbiam Dode i próbowałam się do niej upodobnić z ciuchami

Anonimowy pisze...

thx za komki