wtorek, 18 maja 2010

Tola..xD


Twarz przed:
Podoba mi się. Dziewczęcy i delikatny makijaż oczu, wygląda bardzo ładnie z pomalowanymi 'moim sposobem' ustami. Poza tym niczym szczególnym się nie wyróżniasz, ale jest ok.
Moja ocena: 8/10













Twarz po: 
Oranżowa pani profesor. Usta pomalowałam na pomarańczowy-oranż, a po środku nich narysowałam dużo plamkę w kolorze skóry. Dwa pieprzyki umiejscowiłam na nosie jeden, a drugi przy ustach. Policzki przypudrowane czerwonym i kremowym pudrem.












Ubranie przed:
Cholernie mnie coś takiego irytuje. Skoro twarz medoll jest delikatna i krucha, to z jakiej racji strój mamy rock'owy i niegrzeczny? Poza tym przeciętnie, i trochę niedopasowanie też.  
Moja ocena: 4/10














Ubranie po: 
Czarno i elegancko. Strój idealny na bankiety i inne imprezy. Mała czarna zrobiona ze spódnicy z kwiatowym wzorem na górze, nakryta czarnym topem. Na to długi płaszczo-żakiet i kopertówka bodajże od Marc'a Jackobs'a. Na głowie kociak w roli wymyślnego beretu.Buty stworzone z trzech par, nadają stylizacji charakteru.

7 komentarzy:

Beata pisze...

Mam taką jedną małą uwagę co do waszych stylizacji.Mianowicie chodzi o to, że wg MNIE lepiej by było, żeby makijaż był dopasowany do stylizacji ubraniowej. No ale to tylko mój wymysł, więc się nie musicie się tym przejmować ;p

Miisadzia-1 pisze...

heh śmieszy mnie ten kot

Elcias pisze...

O, fajny pomysł z tym kotem.

Takemeonthefloor pisze...

A ten makijaż by pasował do tego ubrania ;p
Ten kot to zamiast "garnka"?xD

Filip pisze...

Tak bysiu, zamiast garnka xD

Kama_120 pisze...

śliczny kotek ~.

Aleksandra pisze...

Bardzo kreatywne ;)