wtorek, 11 maja 2010

Hate.x

Twarz przed:
 Makijaż jest zwyczajny i prosty. Czarno-białe połączenie znamy już od dawna. Policzki lekko czerwone. Nie podobają mi się oczy i brwi. Są okropne. Poza tym nie za specjalnie.
Moja ocena: 5.5/10







Twarz po:
Moim zdaniem jest oryginalnie i nowatorsko.  Nigdy jeszcze nie widziałam zrobionego koka z warkoczy, do tego dodałam jaskrawo żółte okulary. Makijaż jest spokojny, czarna kredka i brązowy cień do powiek. Na policzkach odrobina różu.












Ubranie przed: 
Znośnie. Te rajstopy w ogóle nie pasują do spódnicy w kwiaty. Torebka strasznie oklepana. Nie wiem co o tym myśleć.
Moja ocena: 5.5/10














Ubranie po: 
Wydaje mi się,że teraz jest lepiej. Gorset i buty fajnie komponują się ze spódnicą.
Prosto, ale schludnie.















Ps. Wybaczcie mi dwa dni nieobecności, mam ostatnio mało czasu.
 

3 komentarze:

Beata pisze...

o a ja nie raz widziałam taką fryzurę, chociaż bardzo fajnie wygląda z tymi okularami ( ;

Miisadzia-1 pisze...

ejjj mam pytanie,bo przecież na 1 rysunku dziewczyna ma inną fryzurkę niż na drugim jak to się stało ?

Filip pisze...

Medoll Hate.x zapisałam odrobinę wcześniej niż zrobiłam metamorfozę. Ona w tym czasie zmieniła fryzurę.