sobota, 22 maja 2010

Ocena gwiazdy! Salamandra

Witam.
Jako że pierwszy post z cyklu ''Ocena gwiazdy'' wywołał u Was nie tylko poruszenie, ale i kontrowersję, pozwolę sobie na kolejną ocenę. Powtarzam tak jak przy poprzednim poście: To co tutaj pisze to oceny, ale i niekoniecznie potwierdzone plotki. Nie bierzcie sobie tego 'do serca'.

________________________________________

Salamandra   
Dzisiaj postaram się ocenić i przedstawić Wam oryginalna i popularna osobę, mianowicie Salamandrę. Martyna, znana jest przede wszystkim z tego, że jest założycielką i redaktorka naczelną pierwszego polskiego magazynu o stardoll ''SEZAAM''. Poza tym jest organizatorką najbardziej prestiżowego i znanego konkursu ''SezaamModels''. Ostatnio prowadzi bardzo spokojne stardollowe życie, jednak cały czas zaskakuje nas świetnymi stylizacjami.
Twarz:
Prosto, zwięźle i cudownie. Bez żadnych zbędnych dodatków czy elementów makijażu. Wszystko do siebie pasuje. Nie lubię tej karnacji, wygląda jakby się przedawkowało sok marchwiowy. Poza tym ok. Każda Twoja stylizacja jest fajna.
Moja ocena: 8.5/10











Ubranie:
Strój idealnie dopasowany do makijażu. Bardzo lubię taki styl, jednak sądzę, że Twoje poprzednie stylizacje były lepsze. Jak zwykle, ubrałaś się tak jak każda z nas wyszła by na ulicę. Podoba mi się.
Moja ocena: 8.5/10













 Prezentacja:


Zawarłaś w niej wszystkie niezbędne informacje. Co prawda, jest odrobinę chaotyczna, a niektóre informacje są przestarzałe, ale i tak jest ok. Podoba mi się zdjęcia, chociaż ostatnio ich wstawianie jest bardzo popularne.
Ogólna ocena konta:
Zadbane, ładne konto. Szkoda, że tak bardzo zaniedbujesz swoje kluby i nie ogłosisz wyników ''SezaamModels''. Rozumiem, brak czasu. Ciekawa nazwa,-fajny pomysł na nick ;) Medoll zawsze jest ubrana stylowo i ze smakiem, nigdy nie ''chodzi'' w jednym ubraniu przez np. trzy dni.

Ocena osoby:
Pomijając sławę i styl, Martyna to przede wszystkim bardzo inteligentna osoba. Dobrze się z nią rozmawia, jest uprzejma i miła.Cechuje ją również bezpośredniość i szczerość, co bardzo cenię. Jest otwarta i chętnie zawiera nowe znajomości. Nie obnosi się swoją sławą ani drogimi ubraniami. Miałam okazję poznać Sal. i powiem szczerze, nie ma drugiej zarówno tak gustownej,jak i miłej osoby. Na prawdę warto ją poznać.

A Wy co sądzicie o Salamandrze? Uważacie, że ma fajny styl? Czytaliście jej magazyn? Braliście udział w konkursie ''SeezaamModels''? Myślicie, że powinna wznowić prace nad swoim blogiem? Proszę o wypowiedź.

17 komentarzy:

Elcias pisze...

Co do oceny się zgadzam, choć ja dałabym 9 za twarz.
Stylizacje Salamandry są świetne. Tak, podoba mi się jej styl.
Magazyn czytałam, oczywiście. Cudowny, nie ma takiego drugiego! Myślę, że powinna wznowić pracę nad blogiem. Cudownie by było.
W konkursie nie brałam udziału. Obserwowałam tylko prace uczestników.

Anonimowy pisze...

Zgodzę się z prawie wszystkim oprócz jednej rzeczy - wcale taka miła nie jest ,a już wgl. z chęcią zabierała nowe wiadomości .Gdy tylko się do niej pisze na czacie nie odezwie się ,a moją znajomą nazwała dzieckiem gdy tylko napisała jej 'cześć' .

Filip pisze...

Gdybyś ty dostawała 10000 takich wiadomości to tez by Cię to irytowało. Dla mnie jest właśnie taka jak napisałam.

Takemeonthefloor pisze...

Julia: Bo po cholere wysyłać komuś wiadomość o bardzo ambitnej treści "cześć"? Ja się wcale Martynie nie dziwie,bo to na serio drażniące ;P
Co do samej Sal to zgadzam się z Gagą ,że jest fajną inteligentną dziewoją.

muffin . pisze...

Ty chyba tę ocenę trochę przesłodziłaś ze względu, że masz ją w znajomych : / Po gabisi (za którą nie przepadam) pojechałaś trochę, a salamandra ma wszystko "kól"?

Elcias pisze...

Zenia, gdyby miała wszystko 'kól' to dostałaby same 10, a nie 8,5.

Filip pisze...

Pisałam na początku, że ocena jest subiektywna, więc mogę sobie ''słodzić'' i obrzucać błotem ile tylko chcę.

muffin . pisze...

A rób sobie, co chcesz. Dalej uważam, że oceniłaś ją "po znajomości".

Takemeonthefloor pisze...

Jej wiadomo,że jeśli oceniała kogoś kogo zna nie będzie do końca obiektywna co Gaga sama podkreśliła też mi problem.

Anonimowy pisze...

Dziwne , moja koleżanka już z nią rozmawiała i nie było problemu z odpisaniem .Sal. po prostu nie umie dbać o swoich znajomych i koleguje się tylko z tymi 'popularnymi' i tymi ,którzy mają jakieś unikatowe rzeczy ,a innych unika .Przecież jest tyle nowych osób na stardoll ,które wcale nie muszą być wredne .Nie myślcie ,że ktoś kto inaczej sądzi niż Wy musi być gorszy ,bo każdy ma swoje zdanie , ja też .Nie używajcie przekleństw ,bo one nic nie dają i zresztą są już żałosne .
Nie wiem jak Wy ,ale ja kończę tą głupią dyskusję ,bo według mnie komentarze są po to aby coś powiedzieć co samemu się uważa ,a nie tylko słodko pisać ' Uwielbiam ją chociaż jej nie znam ' itd. lub gapić się w ekran .

Takemeonthefloor pisze...

Słońce powiedz mi gdzie Ty tam widzisz przekleństwa i kto Ci powiedział,że jesteś gorsza? Jak sama sprytnie zauważyłaś są po to ,żeby wyrazić swoją opinie,a wyrażanie opinii ma to do siebie ,że zwykle prowadzi do dyskusji mniej lub bardziej sensownej.
Mnie tylko zastanawia jak to jest ,że oceniasz kogoś wg. tego co Ci powiedziała koleżanka.
Uważam,że Martyna jest inteligentną istotą z którą na prawdę da się dogadać. Chociaż nie jestem 'popularna' to jakoś ze mną rozmawia ,więc to chyba lekka przesada z tą powierzchownością.

Kama_120 pisze...

Te oceny gwiazd są b. pomysłowe.

Podoba mi się jej codzienny ubiór.

Jezu. Nie rozumiem cię 'Julia' po co pisać 'cześć' skoro się tej osoby nie zna. Najpierw byś się przedtswiła albo coś. Pozatym założę się, że ty też nie odpisujesz osobom które ci wypisują co rusz ' heyka '
Błagam. To bez sensu.

krzysio100 pisze...

Ja (chociaż sławny nie jestem) dostaję dziennie około piętnastu wiadomości o treści "Hej", "Co robisz?", "Cześć?", "Będziesz moim chłopakiem?" na początku odpisywałem, ale znudziło mnie pisanie z osobami, których inteligencja ogranicza się do napisania "Hej" lub "Zapiszesz się do...". To mnie wkurza, dlatego też przestałem przyjmować zaproszenia o tejże treści.

Aleksandra pisze...

Julia;
Salamandra ma studia, co oznacza częstą naukę. Nie mówiąc już o czasie wolnym. Nie może ciągle odpisywać na wiadomości typu ''Hej''. To jest denerwujące dostawać tyle wiadomości, odpowiadanie na każdą wiadomość typu ''Cześć, co robisz?'' zajęło by kilka godzin. ''Sal. po prostu nie umie dbać o swoich znajomych'' nie nazwałabym Twojej koleżanki jej znajomą, bo z tego co piszesz wynika, że zamieniły ze sobą kilka zdań.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Nie mam na imię Julia , wbijcie sobie to do głowy .
I skoro tak ludzie 'segregują' zaproszenia ( Nie mają być puste itd. ) to jak już je zaakceptują to czemu nie odpisują ?Może wgl. nie potrzeba było ich wysyłać ?
Zresztą sami nie widzicie co na końcu jest napisane : ' A Wy co sądzicie o Salamandrze? ' .To moja opinia i nie macie prawa jej poprawiać .

Kama_120 pisze...

To przepraszam bardzo jak mam się do ciebie zwracać ? masz jak byk w swoim nicku dwa imiona Julia, więc może mi wytłumaczysz .. ?