piątek, 7 maja 2010

Zdobycze ze starbazar.

Witam.
Ostatnio naszła mnie jakaś mania wyszukiwania starych, ładnych i unikatowych rzeczy ze starbazar. Jest to między innymi przyczyna mojego ostatniego braku stardolarów ;] Chciałabym wam dzisiaj pokazać kilka ubrań które udało mi się znaleźć, a są one dosyć przyzwoite ;) Mam nadzieje, ze wam też się spodobają.












Christina Dress/cena 21 sd./cena początkowa 10 sd.
Sukienka inspirowana kreancją Christiny Aguilery. Zwykła, prosta, ale bardzo elegancka.Lubię sukienki robione na stardoll 'po staremu'' czyli te takie bardzo przerysowane.










80's dress/cena 14 sd./cena początkowa 7 sd.
Zwykła sukienka,ale też robiona 'po staremu'.







RARE nicolette top/cena 51 sd./ cena początkowa 3 sd.
A tutaj koszula z czerwoną tasiemką wokół szyi. Bardzo ładna, podoba mi się.









Inspired by Abercrombie&Fitch dress/cena 58 sd./cena poczatkowa 6 sd.
Może niezbyt ona piękna, ale za to inspired by które uwielbiam.
 








Nie,nie oczy was nie mylą. Trafiłam w starbazar na kostium kąpielowy z walentynkowej kolekcji LE. Jednak zanim mój ślimaczy refleks kliknął ''KUP'', ktoś zrobił to przede mną ;[ Pech. A wart on jest ok. 500 sd. Jeszcze obrazek, dla upewnienia że to na bank LE.


Dobranoc Wam, moi kochani czytelnicy.

5 komentarzy:

Beata pisze...

OMG strój kąpielowy za 12 o.O !!

Anonimowy pisze...

Oo, strój LE za 12!! ;O

Miisadzia-1 pisze...

strój LE tylko za 12 !!?? oczy mnie chyba mylą
a i uwielbiam ciuchy robione po staremu (te rysowane) są w style miisadzia-1
pzdr ^~~miisadzia-1~~^

Takemeonthefloor pisze...

Hahaha nie przecierpisz tego kostiumu z dzisiejszej nocy?Jeszcze ludzi nim drażnisz xD

Filip pisze...

Oj Byśka, niecodziennie się trafia na bikini LE w starbazar xD