poniedziałek, 24 maja 2010

Kamikam

 Twarz przed:
Jest bardzo oryginalnie, ale... (no właśnie, są "ale") nie podobają mi się brwi i tak nałożony kolor, że wygląda jakbyś miała cienie pod oczami.
Ocena: 8/10
















 Twarz po:
Troszkę inaczej wystylizowałam Twoją doll. Rozjaśniłam włosy, usta pomalowałam na pomarańczowo, następnie nałożyłam jaśniejszą szminkę i znów pomalowałam pomarańczem przez co nie są całkowicie jednolite. Okulary zrobiłam z opaski, brązowych nerdów i przeciwsłonecznych w białej oprawce.













 Ubranie przed:
Jest bardzo fajnie. Ta brązowa tunika jest wg mnie świetna. Fajnie wszystko połączyłaś. Jedynie mam zastrzeżenie do tego wisiorka.
Ocena: 9/10


















 Ubranie po:
Ubranie dostosowałam do makijażu. Z topu, spódniczki i szortów zrobiłam sukienkę, dodałam jasną koszulę i bardzo fajny naszyjnik, który pasuje do całości. Na stopy nałożyłam gładkie, cieliste pantofle. Pod nie dodałam złote sandałki. Jest wakacyjnie i ciepło.

9 komentarzy:

Beata pisze...

śliczna sukieneczka. szczególnie podobają mi się okulary ( :

KamiKam pisze...

Bardzo fajna metamorfoza :)
Dzięki,co do stroju kiedyś postaram na siebie taki nałożyć jeśli można ^ ^

Anonimowy pisze...

Oczywiście, że można. Po to są robione metamorfozy, żeby móc brać z nich inspiracje :)

SilverIvy

Elcias pisze...

O, świeetny pomysł na okulary! ;D

Unknown pisze...

wiele nie zmieniłaś przy zmienieniu MeDoll.


czy 'twoje' zdjęcie główne, jest tak naprawdę Twoim zdjęciem?

vogue.polish pisze...

szał ciał :D

zapraszam do mnie.

Sindy pisze...

świetna metamorfoza !

Anonimowy pisze...

Do ,,Uczen":
Co masz na myśli mówiąc ,,twoje zdjęcie główne"??
SilverIvy

Kama_120 pisze...

ene due rike fake .
nie wiem która lepsza. ;D
ale twoje zawsze są prześwietne. noi te okulary.