niedziela, 6 czerwca 2010

missmajka124

Medoll przed:
Medoll jest ładna, ale makijaż i ten naszyjnik sprawiają, że jest kiczowato. Nie mam nic przeciwko różowym włosom, ale tutaj się nie sprawdzają. Brązowy cień zupełnie nie pasuje, tak samo jak czarne brwi.
Ocena: 4/10














Medoll po:
Teraz jest już mniej 'słit'. Fryzurę zmieniłam na krótkiego, czarnego irokeza. Oczy pomalowałam fioletowym i brązowym cieniem, a usta czerwoną i różową szminką. Żółte okulary pasują do tej chłopięcej fryzury.














Ubranie przed:
Jedynie buty tu mi się podobają. Niestety w ogóle nie pasują do całości. Sukienka jest zbyt mroczna, brak dodatków. Jest tak nijako.
Ocena: 3/10















Ubranie po:
Zmieniłam ubranie na bardziej sportowe. Postanowiłam zrobić równie oryginalne buty. Z kilku koszulek i spódniczki zrobiłam tunikę. Do tego ładna pomarańczowa torebka i bransoletka. Prosto i praktycznie.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Hej! Chcę się zgłosić do metamorfozy!
Dodasab

Beata pisze...

baaardzo mi się podoba! a połączenie żółci i różu jest super!...<3

Mistic pisze...

dzięki za metamorfoze :)

Filip pisze...

Świetny strój ''po'' ;]

Kaaś pisze...

Super!!! :)