wtorek, 22 czerwca 2010

olga03
























Twarz przed:
Przykro mi, ale będę brutalna. Wyglądasz paskudnie. Nos jest zbyt wysoko, włosy są brzydkie i mają kolor nie pasujący do całości. W ogóle nic tu do siebie nie pasuje. Na dodatek makijaż jest bardzo niestaranny. Usta nie są zbyt ładne, gdybyś brzegi zaokrągliła to byłoby super.
Ocena: 2/10
























Twarz po:
Jako, że Twych granatowych włosów nie dało się zmyć postawiłam na kolor oczojebny. Jedyny jaki jakkolwiek pasował do tej karnacji i był w miarę przyzwoity. Zrobiłam z Ciebie francuską lolitkę.
Stój przed:
Nie wiem co to miało być, ale jest równie paskudne i niedopracowane oraz źle dobrane jak makijaż. Żeby to coś z tyłu było jeszcze przemyślane kolorystycznie... Niestety widać tu całkowity misz-masz. Poza tym nie wiem jak się tu dostała ta kamizelka. Gdyby nie było tego czegoś z tyłu dostałabyś ze dwa pkt więcej.
Ocena: 1/10















Strój po:
Wiem, że intensywność kolorów wali po oczach, ale chciałam się dopasować do tych marchewkowych hairów. Miałam coś dodać na szyję, ale uznałam, że już by się przelało. Torba jest zrobiona z wełnianej kapotki.

13 komentarzy:

Elcias pisze...

Jaki strój 'przed' ;O
Metamorfoza okey. Podoba mi się francuska lolita :>

eloelounited , pisze...

wygieła z tym strojem ( czymś ) przed . < lol2 >

star3oo ,

Klaudia pisze...

Świetnie ujęte z tą lolitką :D Kreacja jest piękna.

botakchce

ewka-mewka-girl pisze...

W pełni zgodzę się z tą krytyką :)

syene. pisze...

super makijaż ;>

Anonimowy pisze...

przed makijaż spoczko był ale po .. bez komentarza :D ale ubranko po super :)

a tak przy okazji
Takie mini ogłoszonko:
jeśli ktoś chce jedną z tych darmowych sukienek
http://img535.imageshack.us/img535/5435/sukienkifree.jpg

to proszę pisać na gg 23145306
dam link do niej :)
(jeśli którąś masz nie dostaniesz już ;/)

Beata pisze...

jak dla mnie za dużo pomarańczu :/

Miisadzia-1 pisze...

pomarańczowo,ale z wdziękiem

Sindy pisze...

Super metamorfoza. Kreacja "przed" pomysłowa, ale trochę nie wyszło. (:

Anonimowy pisze...

hej prosze zrób mi metamorfoze ubraniową i z twarzą
Maja10012

Anonimowy pisze...

francuska lolita jest obrzydliwa :(

Takemeonthefloor pisze...

A mi się to z 'francuską lolitką' za cholerę nie kojarzy. Dla mnie słowo 'lolitka' od razu nasuwa skojarzenia do 'Lolity' Nabokova,a stylizacja już nie.

Anonimowy pisze...

makijaz po... brzydki a nawet okropny! i te wlosy... ale ubrania po niezłe