niedziela, 13 czerwca 2010

Lolopoprock

Twarz przed:
Nie wiem, co mam o tym myśleć. Oryginalności na pewno Ci nie brakuje, jednak coś mi tu nie gra. Jest okej, i chyba po prostu tyle.
Moja ocena: 6.5/10

Twarz po:
 Teraz jest chyba trochę bardziej wyraziście. Oczy pomalowałam kilkoma kolorami- fioletowym, ciemnym różowym, czarnym oraz czerwonym. Powiekę przykrywa wachlarz sztucznych rzęs, które bardzo lubię. Usta bordowo-ciemno różowe, z jasną plamka na środku. Czarne brwi kontrastują z połyskującą blond fryzura z opasek.

Ubranie przed: 
Tu również nie brakuje oryginalności. Fajnie, że zrobiłaś coś nowego, w takim trochę retro stylu. Nie pasuje kokarda z woalką na włosach, a o medoll nie wspomnę.
Nie lubię tej sukienki.
Moja ocena: 6.5/10













Ubranie po: 
Podobno ubranie się w całości w jednym kolorze to błąd stylistyczny. Ja oczywiście tak nie uważam, dlatego widzicie przed sobą medoll wystrojoną w piękną sukienkę za kolano, grube rajstopy i dużą wełnianą czapkę na głowie. Wszystko w jednym kolorze-białym. I jak? 

 

8 komentarzy:

Beata pisze...

bardzo ciekawa stylizacja ( ;

Anonimowy pisze...

można się zgłosić do metamorfozy?

jojoka13

Kaaś pisze...

Piękne usta :)

Magda pisze...

jak by w koszuli nocnej tańcowała!

miSsInuSsia pisze...

bardzo mi sie podoba !
usta najlepsze xD

morelkaa. pisze...

Boski makeup !
I te usta.. ah (:

Anonimowy pisze...

nuda straszna z tym strojem, kreatywność to nie oznacza nawalanie wszystkich ciuchów po kolei na siebie..

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny blog, ale polecam także Stardoll.ocom.pl!