sobota, 19 czerwca 2010

Aga222-

Twarz przed:
 Ech, znowu te oczy. Ludzie,przecież na stardoll są o wiele ładniejsze! Nawet jeżeli Tobie się one podobają, to nie zmienia faktu, że są obrzydliwie nieoryginalne. Makijaż jest w miarę ładny, dobrze wykonany. Nie podobają mi się te włosy. Jest to niby kucyk położony na ramię, jednak wygląda jakby doll miała z jednej strony włosy obcięte, a z drugiej nie. Zmieniłabym barwę oczu na brązową, będzie bardziej pasowała.
Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 Wiele osób pewnie uzna tę zmianę za niekorzystną. Ja uważam, że wyraziste kolory, dziwaczne nałożenie i niekoniecznie pasujące do siebie barwy wyglądają wyśmienicie. Bardzo długo nie mogłam zrobić nic ciekawego. Na początku bawiłam się odcieniami niebieskiego, następnie fioletu, później czerwieni, aż w końcu postanowiłam połączyć to wszystko ze sobą. Medoll można uznać do pewnego stopnia za komiczną, aczkolwiek mnie to odpowiada.

Ubranie przed:
 Na mój pierwszy rzut oka po prostu źle połączyłaś. Jednak gdy się baczniej przyjrzałam, dostrzegłam, że to nie jest to taka zwykła zła stylizacja. Starałaś się, to na pewno, ale nie do końca Ci wyszło.Mam ostatnio problem z nazywaniem tego co mi się nie podoba, zauważyliście?
Moja ocena: 4/10 












Ubranie po: 
 Znowu na czarno. Tutaj nie miałam zbyt wiele ciekawych rzeczy, jednak stworzyłam coś w miarę kreatywnego. Sukienkę zrobiłam z kilku czarnych bluzek i rozciągniętego golfu. Buty to kilka par połączonych ze sobą oraz skarpety ściągnięte na kostkach. Głowę zdobi ogromne nakrycie przyczepione dziwnie z boku.

17 komentarzy:

Elcias pisze...

Znów moje ulubione, czarne stylizacje Gagi ;D
Dollka 'po' wygląda świetnie!

Aravilar pisze...

A mi się za bardzo ta metamorfoza nie podoba uważam że doll z przed metamorfozy jest ładniejsza, ale to tylko moje zdanie

Moda i Szyk pisze...

Makijaż twego autorstwa genialny, jedynie co mi się nie podoba to łezki, reszta zajeb...
Znów jest czarno, lubię ten kolor, ale to już przytłaczające, gdyby chociaż jakiś kolorowy dodatek...

Beata pisze...

Hmmm.... jakoś bardzo przypomina poprzednią stylizację, ale i tak mi się podoba. co do makijażu to gdyby nie te fioletowe włosy z chęcią bym tak się umalowała :D

matylda. pisze...

Bez urazy, ale
nie podoba mi się to
'bycie za wszelką cenę oryginalnym'
Oryginalnie wcale nie znaczy pięknie.
Aga222 wyglądała o wiele
lepiej przed
tem. xd
A 'czarne stylizacje Gagi'
wyglądają jakby dolka
miała żałobę. ;/
Nie chcę nikogo urażać, ale
trochę z tą innością przesadziłaś.

:***

Anonimowy pisze...

Przepraszam że ogłaszam to alkurat na blogu maalinowemetamorfozy.blogspot.com ale uważajcie na julciadolly ona mówi że dołąduje konto a potem niby kradne znaczy zabiera za każdym razem 48 stardollarów. izabelaw1997

Anonimowy pisze...

makijaż po okej jest fajny ale włosy nie są fajne ubranie jak zawsze wyśmienite!

Sylwia pisze...

Ładny strój po, ale mogłoby być jakieś inne nakrycie głowy.

Kaaś pisze...

Czarna stylizacja Gagi!! Łuhuu!! Rządzisz dziewczyno!!
Makijaż po mi się noie podoba, a oczy lubie :D

Anonimowy pisze...

To co tworzysz to nie oryginalność tylko tandeta i kicz.Ta dollka wygląda jakby wpadła pod ciężarówkę wiozącą fioletową farbę. Kolejne dollki wyglądają jak klauny- a może i gorzej. Podoba mi się pomysł założeniem fotela na głowę tyko to przypomina mebel a ma oto chodzić by zrobić coś z czegoś a nie nic. te dollki nie przypominają w niczym Gagi.


do kosza z klaunami. Pozdrawiam normalna - oryginalna nie tak jak TY.

Klaudia pisze...

A gdzie ktoś napisał, że dollki mają przypominać Gagę? Może i ona jest ikoną oryginalności ale inspiracją do ich strojów być nie musi.
Szkoda, że masz tak banalne mniemanie o ludziach.
Co do metamorfozy: Te rzęsy są cudowne eh! I podejrzewam, że przy jasnej karnacji taki makijaż nie wyglądałby komicznie.
Nie wiem co dostrzegłaś w stylizacji "przed", mi się zwyczajnie nie podoba, zaś w "po" szkoda, że ten fotel wygląda jak fotel a nie nakrycie głowy :)

botakchce

Anonimowy pisze...

Do Anonimowego:
Skoro jesteś oryginalna to pochwal się swoim nickiem.

Diana339

syene. pisze...

Mmm, piękny makijaż i stylizacja 'po'. Uwielbiam te Twoje "czapki" :D

ewka-mewka-girl pisze...

Twarz mi nie przypadła do gustu przed wygląda lepiej, za to stylizacja dollki świetna szczegulnie ta czapka
ewka-mewka-girl

eloelounited , pisze...

pf , a mi sie własnie bardziej podoba stylizacja Gagi ,
przynajmniej nie jest nudna . < 33

star3oo ,

eloelounited , pisze...

a ta czapka z fotela wygina , ; D

Miisadzia-1 pisze...

makijaż "po" jest fajny