sobota, 5 czerwca 2010

Hespina

 Twarz przed:

Idealny przykład tego, jak włosami można spieprzyć  stylizację. Ni to ładne, ni oryginalne. Schemat tych oczu i ust powtarza się co trzecia medoll na stradoll.
Moja ocena: 3/10
Twarz po:
Postawiłam na wyraziste kolory i pomieszane style. Oczy pomalowałam na cztery kolory: granatowy,różowy, fioletowy oraz czerwony. Górną część powieki jest w kolorze fuksji, zaś dolna mocno czarna. Usta zrobione z kilku kolorów dziwacznie na siebie nałożonych, a policzki mocno różowe.

Ubranie przed: 
Nie, nie, nie. Nie mam zarzutów co do połączenia tych ubrań, stylistycznie ok. Jednak ten strój aż prosi się o nutkę szaleństwa, oryginalności i inności.
Moja ocena: 2/10 













Ubranie po: 
Stworzyłam cudowne bikini z kilku ciuszków oraz...Kotów! Podoba Wam się? Bo ja myślę, że obrońcom praw zwierząt by się nie spodobało :D 















Edit: Przykro mi Hespinko, że tak zbulwersowała Cię moja ocena, ale zgłaszając się do MOJEJ metamorfozy należy mieć pełną świadomość tego, że można zostać ostro skrytykowanym.   

54 komentarze:

Beata pisze...

bardzo oryginalnie, a szczególnie ten strój kąpielowy ( =

BlackSheep. pisze...

zgłaszam się do oceny.

Fabia ♥ pisze...

Hahahahahahahhahha ! !
KRZYCZĘ CI TO PROSTO W TWARZ !

Ej oceniasz moją tak ?
A widziałaś swoją?
hahahahahah weż ty swoją dollke to dopiero spieprzyłaś !

I co ? pewnie zaraaz usuniesz ?!
haha weź się schowaj ...

Anonimowy pisze...

FUUUU ale zglaszam sie

Magdusia990

Anonimowy pisze...

e.... Ja nie wiem za bardzo gdzie tu sie można zgłaszać do zrobienia metamorfozy (tz. mi nie ja komuś) i proszę na wszelki wypadek aby moja kreacja nie wyglądała jak ubiór Hespiny po :)


Jestem:
missswiata2000

Anonimowy pisze...

Ja bym chciała taką metamorfozę na blogu ^-^

Kaaś pisze...

Niezbyt mi się podoba ten strój "po"...ale moda potrafi zaskakiwać... Mimo to jestem raczej na "nie". A ja mam identyczny schemat twarzy :D
MissKaty2121

Anonimowy pisze...

To jest okropne. Żal mi jej ; / Czy to coś w ogóle na modzie się zna. Moje zdanie chyba NIE.

Anonimowy pisze...

Ja chcę metamorfozę
vika199830

Filip pisze...

Moje metamorfozy nie są dla słit laseczek, więc przykro mi Hespinko, że tak to Cię zbulwersowało ;)

DiamondRoyale pisze...

Moge zgłosić się do takiej metamorfozy? byłabym wdzięczna na stardoll jetem DiamondRoyale

muffin . pisze...

No i nareszcie szczery komentarz! Nie rozumiem, po co zgłaszają się tu laski, które nie potrafią wysłuchać krytyki?
Co do metamorfozy: pospolita twarz, ubiór do niczego. Metka dużo pomogła.

PS. Czy istnieje możliwość zgłoszenia się do metamorfozy po raz kolejny ?

Paulinka.17 pisze...

Chciałabym się zgłosić do metamorfozy.. ;D
Nick Paulinka.17 :P

marta18 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Miisadzia-1 pisze...

Heh ale bikini Rada: Nie pokazuj bikini którą zrobiłaś,ludziom którzy pracują w ochronie zwierząt xDDD

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam :) Moj nick: MissRedFanaberi :)

XxxX-chan pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.
XxxX-chan

Anonimowy pisze...

ja też chce metamorfoze. zglaszam sie. a moj nick to : oversexed

TrxiTang pisze...

Ehh. Mi się podoba.

Dajcie spokój..
MeDoll 3/4 osób ze stardolla to takie A'la gabisia9. Niby eleganckie, dziewczęce ale ten blog pokazuje, że można być też oryginalnym. Ja czekam na moją metamorfozę i nawet jakby GaGa dałaby mi 0/10 to w komentarzu nie obrażałabym jej i nie mówiła, że w ogóle się nie nadaje do robienia metamorfoz.

pozdrawiam ;]
TrxiTang

Sysia179 pisze...

Zrobisz mi metamorfozę?Mój nick na stardoll to Cleo-Emma,a cenę czy coś napisz mi w wiadomości na stardoll :)

. pisze...

Zgłaszam się do oceny ^^
eska104

Anonimowy pisze...

Czy mogę zgłosić się do metarmofozy?
Mój nick na stardoll Aniulka14k

stardoll-bloog pisze...

też proszę o ocenę


sharpay973

foczka11 . pisze...

Baaardzo podoba mi się strój po .
I nie wiem, co się bulwersujecie. Skoro nie umiecie pogodzić się z krytyką to po co zgłaszacie sie do metamorfozy?!

` Nierealna . pisze...

Wszystko mi się podoba oprócz stroju po...
może gdyby to było coś innego od kotów to by było ok, bo ja jestem miłośniczką tych uroczych zwierzątek... :)


A i zgłaszam się do metamorfozy...-->karolina1997rok

Tylko proszę o już naprawdę zbędne komentarze dotyczące mojej doll

Magda pisze...

Zgłaszam się ! najwyżej mnie zbesztasz. kisska17

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam do metamorfozy.
TaylorLautnter
Nie mam zadużo cióchów..

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się julita1234567

kara2521 pisze...

Zgłaszam się !!! =) Prosze zrób mi metamorfozę . Na stardoll jestem kara2521

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

mogę się zgłosić ?

Denerana

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie do metamorfocy
ZiabkaaLove

Elcias pisze...

Ohoho, ile komentarzy. To chyba przez tą reklamę, tak Gago? :>
Co do metamorfozy, to co wam się w tym nie podoba? Ok, może te koty, ale od razu taki bulwers?

Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Przed pod każdym względem cueńko ;). Lubie klasykę. Po... Hmm. Podoba mi się kolor ust i oczu, fryzury nienawidzę. Ahh jeszcze pieprzyk na szyii -dodaje charrrrrakterku :)Nie lubie za to zimowych rumieńców w lecie, są bardzo nienaturalne. Strój kąpielowy ciekawy i pomysłowy, jednak nie przyapdł mi do gustu, nie mój styl. A co do wypowiedzi Hespiny rzeczywiście nie powinno się jechać od góry do dołu, raczej deliaktnie skrytykować. No i może się nie zgadzamy w stylach, ale co tam, raz kozie śmierć. Czy mogłabym i ja zgłosic sie do metamorfozy?
Pozdrawiam, AvieCullen

Aleksandra pisze...

Uspokójcie się. Nagle widzicie coś kontrowersyjnego i panikujecie. Radzę obejrzeć kilka pokazów mody, a nie kręcić nosem że Gaga nie potrafi robić metamorfoz. Nie rozumiecie, że ona chce pomóc tym zwykłym, przeciętnym, nieoryginalnym medoll? Moje zdanie jest takie: jeżeli wam się nie podoba, nie wchodźcie tutaj, ja bardzo lubię tego bloga a komentarze typu ''Żal'' zniechęcają dziewczyny. Gdybyście chociaż mogły uzasadnić te komentarze i wyjaśnić czemu to jest okropne. Wasze komentarze świadczą tylko i wyłącznie o nietolerancji.
Na stardoll:Diana339

Fabia ♥ pisze...

Heh wiesz Gago dzięki tobie poznalam tu fajnych ludzi mialam chyba z 20 zaproszen co do tego jak mnie zrobilas.. i wszystkie cie krytykuja!
HA?!
Weź się schowaj z tymi metamorfozami hahahahah
Dziewczyny wszystkie lepiej wygladają przed niż po . hahaha

Aleksandra pisze...

Hespina;
No to skoro przybyło Ci przyjaciółek to się ciesz, ale odczep się już od dziewczyny. Nie umiesz docenić czyichś starań. Przyjmij krytykę kulturalnie. Co do tego, że ci twoi jak to określiłaś ''fajni ludzie'' krytykują Gagę oznacza tylko jedno- nie znają się. Może to dla Ciebie dziwny strój, ale uwierz, że niektórzy projektanci robią jeszcze dziwaczniejsze, a przez to bardziej oryginalne stylizację. Nie sprawiaj jej przykrości, skoro ona nie sprawia jej tobie. Słuchaj, na twoim miejscu bym się nie przejmowała, bo ona nic tu nie napisała takiego obraźliwego.
Diana339

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Powinnyście wiedzieć, że ten blog powstał z myślą o raczej kontrowersyjnych metamorfozach. Robimy to, bo lubimy. Jeśli komuś się nie podoba to trudno. Możesz wyrazić swoje zdanie, ale żeby od razu obrażać? Żal to jesteście Wy nie My.
SilverIvy

Sylwia pisze...

Droga Hespino. Po co zgłaszałaś się do metamorfozy, skoro nawet krytyki przyjąć nie potrafisz? Rozumiem, może masz inny styl i niezbyt podoba ci się ta stylizacja, czy ogólnie metamorfoza, ale chyba widać, że Gaga ma swój styl, oryginalny styl? Zgadzam się w 100% z Aleksandrą. No i zgłaszam się do metamorfozy. Mój nick na stardollu taki sam jak tu: infiore. Pozdrawiam. (:

Filip pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny, że potraficie obiektywnym okiem patrzeć na moje tworki. Nie wiem co bym bez Was zrobiła. Dodajecie mi nie tylko otuchy, ale i motywujecie do dalszej pracy nad blogiem. Dziękuję ;)

Fabia ♥ pisze...

Nie sprawiaj jej przykrości, skoro ona nie sprawia jej tobie.


Cytat niejakiej Aleksandry


a skąd wiesz że ona MNIE nie uraziła ? !



A teraz skoro ona mnie skrytykowala ? OK !

Ale ja krytykuję również ją .. JA TEŻ MAM DO JASNEJ CIASNEJ PRAWO !

Aleksandra pisze...

Dobrze, ale ona nie robi to w jakiś wyjątkowo nie miły sposób. Ty ją ewidentnie obrażasz, jesteś niezbyt miła. Przecież wiedziałaś, że jeśli zgodziłaś się na metamorfozę zgodziłaś się również na obiektywną ocenę. Nie obrażaj się z byle powodu, inne dziewczyny jakoś zniosły wszelką krytykę i poprawiły swoje błędy. Też byłam tu oceniana, jakoś nie rozpaczam, że nie miałam 10/10 punktów. Ten strój to tylko sugestia, przecież jeśli ci się nie podoba nie musisz go zakładać.
Diana339

Fabia ♥ pisze...

Te wszystkie sugestie są do kietu i nic nie wykorzystam haha .
No dla takich jak ona . hmm nie jestem miła.
I nie poprawie moich błędów bo zadnych nie mam . haha

Filip pisze...

Hespina powinnaś się leczyć, gdyż jesteś niezrównoważona emocjonalnie. Skoro jestem takim wielkim bezguściem, to dlaczego przejmujesz się moim zdaniem? TY, taka oryginalna i kreatywna osoba? Skoro tak mnie nienawidzisz to dlaczego nazwę swojego bloga tak jawnie ode mnie skopiowałaś? Tak, jej blog nazywa się Truskaawkowe-metamorfozy.blogspot.com

Fabia ♥ pisze...

NIe ja wymyślałam nazwe więc się przymknij . Nie martw się twoją też fajnie tam ocenięę
A leczyć to możesz się ty ha !

Filip pisze...

Ojej jakaś Ty inteligentna. A możesz sobie oceniać, mam gdzieś oceny takich pustaków jak Ty.

orsaj pisze...

Widać, że niektórzy nie umieją przyjąć krytyki -.-

To po *** się zgłaszałaś ? ;/
Chyba widziałaś wcześniejsze metamorfozy więc po co od razu z pyskiem lecisz ? =.=

Mi się tam podoba wszystko po ...
Ale skoro jeszcze takie dzieci istnieją i wybrzydzają to powodzenia w życiu ;/

Fabia ♥ pisze...

SPIERDALAC KURWY
NARA

Filip pisze...

Widać jaka nasza Hespinka jest wykształcona i kulturalna.

Anonimowy pisze...

Hespinko nie wiem co ty od niej chcesz. Jest orginalnie. Po prostu była szczera. Czekam na swoją metamorfozę^^ [Miss-Red-Hair]

Aleksandra pisze...

Wiesz, to, że próbujemy Ci jakoś wbić do głowy, że nie musisz się wściekać, wyzywać dziewczyn i obrażać je, że mogłaś się nie zgłaszać skoro źle przyjmujesz krytykę (bo umówmy się w każdej doll jest jakiś + czy -) nie oznacza, że możesz po prostu tak sobie nas wyzywać. To, że użyłaś wulgaryzmów oznacza tylko, że jesteś ograniczona słownie. Trochę krytyki, nie wiem czy jak na sprawdzianie dostajesz 1, to wyzywasz nauczycielkę, że sama nie jest lepsza i niesprawiedliwie Cię oceniła? Czytam tego bloga od początku, ale nigdy żadna z dziewczyn nie robiła takiej afery jak ty! Może było im przykro, ale były przygotowane na obiektywną i szczerą ocenę. Wiesz, nie sztuką jest założyć na swoją medoll rajstopy, sukienkę i buty. Jednak dzięki tobie mamy dobry przykład osoby, która ma pretensje po fakcie. Więc słuchajcie dziewczyny: Jeżeli nie chcecie żeby ktoś wam powiedział prawdę o swojej medoll i zasugerował kilka błędów nie zgłaszajcie się!

juliahannah11 pisze...

Zgłaszam się ! :)
na stardoll jestem juliahannah11

Anonimowy pisze...

żałosne te metamorfozy
na stardoll:
Blondi_Madzia jeślij ci to takie potrzebne.....