poniedziałek, 7 czerwca 2010

MoonAmi

Witam!
Mam dzisiaj do wykonania bardzo specjalną metamorfozę. Otóż Lukas.Poland poprosił mnie o metamorfozę swojej medoll. Tak jak i Wy, byłam bardzo mile zaskoczona, że czyta naszego bloga ;)
Jako że na swoim głównym koncie posiada on męską medoll, metamorfoza zostanie wykonana na jego drugim koncie ''MoonAmi''.  Mam nadzieję, że się nie obrazicie, bo metamorfoza jest bez kolejki ;p

Twarz przed:

 Bardzo, ale to bardzo podoba mi się dobór ust, oczu i nosa.Świetnie ze sobą współgrają. Kreatywnie wykonana przepaska też jest okej. Gorzej z włosami. Niezbyt je lubię, myślę, że krótsze bardziej by pasowały. Makijaż prosty, ale znośny ;)
Moja ocena: 6.5/10

Twarz po:
 Hm.Taka trochę nowoczesna pani profesor mi wyszła. Powiekę pomalowałam czarnym cieniem rosnąco w prawo lub w lewo, zależy od oka. Usta oraz policzki zrobiłam różowe, co wygląda fajnie do dziwnie brązowych włosów. Okulary w stylu nauczycielki dodają tego właśnie charakteru.
 
Ubranie przed:
Bardzo prosto, ale dosyć schludnie.Uważam tę sukienkę za najładniejszą z kolekcji chanel. Można by zmienić buty na czarne szpilki oraz dodać jakiś czarny łańcuszek zamiast srebrnego, ale ogólnie może być.
Moja ocena: 6/10













Ubranie po: 
Musisz lubić pomarańczowy, bo masz mnóstwo ubrań w tym kolorze. Ja zrobiłam letnią stylizację, składającą się ze zwykłego topu oraz kombinezonu przystrojonego czerwonym paskiem. Na nogach buty na szpilce, zrobione z dwóch par. Wszystko to w kolorze pomarańczowym właśnie ;)


 

9 komentarzy:

Beata pisze...

bardzo letnia stylizacja, podoba mi się ( ;

Sindy pisze...

Zrób może jeszzcze raz stylizację, ale jego norrmalnej doll, czyli chłopaka? Byłoby ciekawiej :>

Klaudia pisze...

Podoba mi się fryzura jaką wybrałaś :)

Konrad pisze...

dzięki za metamorfozę! :)
ładnie. ;)
może teraz na Lucasie? ;P

Elcias pisze...

Gaga, nie było jeszcze metamorfoz chłopaka, więc może zrobisz, co? :>
Fajna ta pani profesor wyszła!

Anonimowy pisze...

Zrób na Lucasie, na pewno wyjdzie zarrąbiście i będzie to najoryginalniejszy chłopak na stardoll :D

Filip pisze...

Jak sobie życzycie ;)

Anonimowy pisze...

Jezus do kombinezonu rajstopy? to tak jakby założyć sandały i skarpetki!!

Anonimowy pisze...

O lol...




przecież..no bo....wszyscy tak długo czekają na metamorfozę, a on tak sobie...po prostu...bez czekania...



o lol...


TaCoCzeka..