sobota, 12 czerwca 2010

MissKaroli999

Twarz przed:

Nie podoba mi się. Jest prosto, makijaż w miarę ładny. Nie lubię tej fryzury i tych ust. Na przyszłość pamiętaj, że jeżeli powiekę malujesz jednym kolorem, to nigdy nie rozkładaj go na całej powierzchni.
Moja ocena: 4/10

Twarz po:
 Nie ma szału, bo i czym szału zrobić nie było.Oczy pomalowałam dwoma kolorami- niebieskim oraz jasnym różowym. Usta całe w kolorze krwistoczerwonym, pasującym do włosów. Policzki przypruszone cieniem. Fryzura dodaje smaku i elegancji.

Ubranie przed:
Nienawidzę białych rurek. W tej stylizacji nie widzę nic poza kiczem i brakiem dopasowania.Do takiego stroju proponuję jasny kolor włosów.
Moja ocena: 2/10














Ubranie po:
Miałaś mało ciuchów, ale jakoś dałam radę. Stworzyłam dosyć dziwną lemoniadową sukienkę z dodatkami czarnego. Buty zrobione z dwóch par nałożonych na siebie, a na głowie dziwaczny kapelusz z foteli.
I jak?

 

4 komentarze:

Izabella Lis pisze...

ten kapelusz z foteli jest genialny !

Anonimowy pisze...

poproszę o metamorfozę!(zgłaszam się)
DiamondRoyale

Beata pisze...

szałowa kreacja! kocham wasze metamorfozy

Miisadzia-1 pisze...

Makijaż bardzo mnie zaskoczył.Jednocześnie fajny i oryginalny