środa, 16 czerwca 2010

TrxiTang

Twarz przed:
 Moje ulubione oczy i usta! Podoba mi się ich kolor oraz dobór.Róż na policzkach wygląda ładnie, ale na tym kończą się plusy. Nie wiem, jaki cel miał wybór tego nosa- wyglądasz jak świnia. Makijaż oczu jest brzydki, kolory do siebie nie pasują. ''Duży'' pieprzyk jest ok, ale nie w tym miejscu.
Moja ocena: 5/10

Twarz po:
 Okropny nos postarałam się jakoś zamaskować. Zrobiłam bardzo delikatny i dziewczęcy makijaż. Nowa fryzura dodaje młodości i uroku. Włosy zlewające się z karnacją nadają tej metamorfozie oryginalny wyraz.Tak wiem, nie jest idealnie, ale nie miałam za bardzo co zrobić.

Ubranie przed:
Widać, że starałaś się zrobić coś kreatywnego. Gdyby nie buty, nie miałabym żadnych zarzutów stylistycznych. Dla mnie tu nie pasują, najlepsze byłyby jakieś rzymianki albo sandałki. Bluzka Cię pogrubia.Nudno.
Moja ocena: 5.5/10













Ubranie po:
Zrobiłam coś ciekawego. Stworzyłam sukienkę w odcieniach akwamaryny i soczystej zieleni. Dodałam do niej równie oryginalne buty oraz torbę, a na szyi zawiesiłam dodający uroku łańcuszek z fioletową zawieszką. Podoba się Wam? 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

nom tu jest fajnie z makijażem i ubraniem

muffin . pisze...

Makijaż PO bardzo mi się podoba, ale ubranie niespecjalnie, chociaż kolory fajne .

Beata pisze...

jakoś nie za bardzo mi się podoba