niedziela, 6 czerwca 2010

Im__Happy__Girl
























Twarz przed:
To za wiele to tu nie masz, ale jestem wyrozumiała, bo nie jesteś SS i nie masz kosmetyków. Szkoda, że nie wykorzystałaś żadnych dodatków jakie masz. Nos mogłabyś umieścić trochę wyżej. Twoja twarz jest standardowa.
Ocena: 5/10























Twarz po:
Postawiłam na lekko ostrzejszą nutkę. Połączyłam dwie pary okularów, do tego dodałam dwie opaski na włosy i pieprzyk na policzku. Nie jest jakoś bardzo super, no ale też nie było czym pracować.
Strój przed:
Widać, że się starałaś, aczkolwiek trochę ci to nie wyszło. Ten beret tu nie pasuje. Fajnie połączyłaś pasek, zaczęłaś coś ciekawego, ale dół do tego nie pasuje. Te skarpety są za ,,ciężkie".
Ocena: 6/10


















Strój po:
Stworzyłam Ci Twoją własną, osobistą, niepowtarzalną bluzkę. Dołożyłam do tego ogniście czerwoną spódniczkę i czarne legginsy. W ręku trzymasz kapelusz, a w drugiej dłoni dzierżysz torbę z artystycznym nadrukiem (osobiście nie wiem, co on przedstawia :D). Na stópki założyłam czarne, wiązane butki, które strasznie mi się spodobały.

5 komentarzy:

Klaudia pisze...

Strój jest świetny! Postarałaś się :)

Aleksandra pisze...

Podoba mi się strój ''po'' jest taki unikatowy ;)

Karolajn pisze...

wow.
strój jest mega *.*

Kaaś pisze...

ale fajny 'po' :)

Beata pisze...

super, ale lepiej bluzka wyglądała by bez tego kwiatka (wg. mnie)