poniedziałek, 28 czerwca 2010

Eigeisha

Medoll przed:
Twarz bardzo mi się podoba, jest ładna a zarazem oryginalna, chociaż widziałam coś podobnego u kilku osób. Makijaż też bardzo ładny, podobają mi się delikatnie podkreślone policzki. Fryzura już nie jest taka zachwycająca, rudy kolor mi tu nie pasuje. Wszystko ładnie i pięknie, lecz brakuje mi tu czegoś, co nadałoby Twojej lalce niepowtarzalności.
Ocena: 8/10










Medoll po:
Fryzura jest jaka jest, nie wiem czy na plus czy minus. Musiałam coś wykombinować, bo konieczne były czarne włosy. Całość utrzymana jest w biało-czarnym kolorze. Prosto, minimalistycznie, bez żadnych zbędnych dodatków.













Ubranie przed:
Sam zamysł tego stroju podoba mi się, ale wyszło tak średnio. Spódnica i sukienka bardzo ładnie razem wyglądają, ale te ogniste rajstopy psują całość. Buty wydają się być ciężkie i także tu nie pasują. Nakrycie głowy oryginalne, ale sama kokarda chyba by wystarczyła.
Ocena: 7/10













Ubranie po:
Było na czarno, więc teraz dla odmiany jest na biało. Z kilku łaszków stworzyłam taką oto sukienkę z bufiastymi rękawami i szerokim dołem. A żeby nie dawała ta biel tak po oczach to dodałam czarno-białe korale, ciemną kopertówkę i buty.

11 komentarzy:

Beata pisze...

bajeczna sukienka!!! makijaż też ci się udał, jest świetnie!

Elcias pisze...

Cuuudowna sukienka 'po' ;>

ewka-mewka-girl pisze...

Sukienka 'po' - boska , twarz 'po' - pasuje do sukienki

Klaudia pisze...

Myślę, że te ogniste rajstopy były dobierane pod kolor włosów dlatego nie uważam, że nie pasują :) Strój "po" jest bardzo ładny. Brakuje jej jeszcze weneckiej maski - byłoby cudownie :) Choć przyznam, że twarz "przed" podoba mi się bardziej :)


botakchce

Sylwia pisze...

Ładnie.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy
mój nick Agilka

Miisadzia-1 pisze...

Sukienka "po" naprawde fajna

Anonimowy pisze...

No, wreszcie się doczekałam mojej metamorfozy! ;)

Włosy medoll i rajstopy miały być ognistym elementem kolorystycznym, ale widocznie masz inne zdanie, mi to nie przeszkadza. :)
Medoll `po`... no cóż, trochę nie w moim stylu, włosy są takie jakieś dziwne. Z kolei sukienka ekstra ^^


Eigeisha :)

eloelounited , pisze...

pomysłowe przerobienie włosów na czarno , mi się podoba < 3

syene. pisze...

piękna sukienka +_______+

Lo0la777 pisze...

Po prostu Zjawiskowo !
;*