wtorek, 29 czerwca 2010

kasia5400
























Twarz przed:
Twoje powieki są pomalowane niestarannie i nie podoba mi się to, że są w jednym kolorze. Nie byłoby źle gdyby był on pocieniowany, ale tak niestety nie jest. Te oczy wyglądają nieładnie.
Ocena: 3/10























Twarz po:
Dodałam większej ilości kolorów, aby nie było jednolicie. Ożywiłam powiekę kroplą różowego. Miałaś tylko jedną szminkę, która nie pasowała mi tu, więc zostawiłam naturalny kolor ust.
Strój przed:
Jest bardzo nudno. Na ten strój złożyły się tylko trzy elementy. To za mało do tego, aby stworzyć coś ciekawego. Taki strój to się zakłada podczas siedzenia w domu i oglądania samotnie filmu.
Ocena: 3/10


















Strój po:
Nie masz zbyt wielu ubrań, więc chwilę trwało nim coś wymyśliłam. To co masz na sobie jest eleganckie. Ta ,,drewniana" torba jest akcentem nadającym temu strojowi to ,,coś".

11 komentarzy:

ewka-mewka-girl pisze...

co tu się rozpisywać jednym słowem : bardzo ładnie, no dobra może dwoma :D

Elcias pisze...

Świetna kreacja 'po', tylko ta torebka dziwnie tu wygląda :d

Beata pisze...

hmm... podoba mi się =D... z wyjątkiem tej torebki ;p poza tym to jest super!

Sylwia pisze...

Strasznie podoba mi się makijaż 'po', ubiór też fajny, ale zgadzam się z Elcias, torebka dziwnie tu wygląda.

eloelounited , pisze...

makijaż " po " jest piękny , c :

miSsInuSsia pisze...

bardzo podoba mi się ta metamorfoza, tylko ta torebka trochę tu nie pasuje :)

Aleksandra pisze...

Również zgadzam się z dziewczynami- torebka nie pasuje w tym miejscu.
Reszta w 100% świetna ;)

Anonimowy pisze...

Proszę o metamorfozę.
Kinga_miss

syene. pisze...

torebka mi się tylko nie podoba, ale tak jest ślicznie ^_^

Miisadzia-1 pisze...

Jest ok.

Lo0la777 pisze...

Nawet, Nawet.
Podziwiam Cie Gaga.
Masz cudny talent.
I potrafisz go wykorzystac !
;>